וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימות ת'אף: טריק הקונטור הכי קליל שתמצאו

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 8:54

לא מעט מעוניינות ל'חטב' את תווי הפנים ועל אף אינספור סרטוני הדרכה בנושא בטיקטוק, אינסטה ושות' - יש עדיין כאלו שיעדיפו את הדרך הקצרה. חתיכת סיליקון קטנה עם שלושה קווים ייעודיים תעשה לכן חיים קלים בטירוף בדרך לאף חטוב וסולד

מלאכת ה'קונטור' - האם מזמן כבר הפכה פשוטה ולנחלת הכלל או שישנן נשים שעדיין חשות מאוימות מטכניקת חיטוב הפנים המופלאה? טריק הקונטור הבא יעשה לכן את החיים קלים יותר ואולי יגרום לחלקכן להשקיע עוד דקה באיפור הבוקר בידיעה שתקבלו אף חטוב ללא פשלות ומריחות לא פרופורציונליות.

סוד הקסם טמון בחתיכת סיליקון ורדרדה אותה יש להניח על האף ולסמן עם מברשת וקונסילרים בשני גוונים לפני ההנחיות. את חתיכת הסיליקון ניתן למצוא באתרי זיל הזול השונים כמו אמזון ושות', היא גמישה, קלה לשטיפה ורב פעמית.

בהנחת הסיליקון על האף יש לקחת מברשת עם קונסילר בגוון בהיר יותר מגוון העור ולהניח עם המברשת בדיוק בקו האמצעי. לאחר מכן, מבלי להזיז את חתיכת הסיליקון יש להעביר שני קווים בטון כהה יותר משני צידי האף ובחלק התחתון. שלב אחרון וסופי בהחלט יש להוציא את כל העזרים ורק לטשטש בעזרת מברשת ייעודית למראה אחיד. התוצאה - אף צר וסולד יותר בכלום עבודה.

עוד בוואלה!

החרדה משפיעה גם על השיער שלכן - והנה מה שאתן יכולות לעשות

לכתבה המלאה

אם אתן עדיין מעוניינות להישאר נאמנות לקלאסיקה, אפשר להעזר בסרטון האחרון של קיילי ג'נר, תוך כדי שהיא משגררת את מוצרי המותג שלה קיילי קוסמטיקס - שם היא מראה כיצד היא מחטבת את כל חלקי הפנים בחמש דקות. שווה.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
חמש דקות - שיטת העבודה של קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully