וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדה משפיעה גם על השיער שלכן - והנה מה שאתן יכולות לעשות

10.11.2023 / 8:11

הסטרס משפיע על עור הפנים, אבל לא פוסח גם על השיער שלכן. הגוף סובר שהוא במצב סכנה, כל זה משפיע על מחזור השיער ואף יכול לגרום לנשירה. מומחים מסבירים מה ניתן לעשות ויש גם המלצה על מוצרים טיפוליים

הקשר בין סטרס למצבו העגום של העור בימים אלה, ברור לכולם. אבל אם נדמה לכן שהמתח והחרדה משפיעים גם על השיער - זו לא טעות. "חשוב להבין שהחרדה והלחץ הם מצבים רגשיים שמשפיעים על כלל הגוף והנפש", אומרת ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור. "הרעלנות בגוף מתגברת, הגוף סובר שהוא נמצא במצב סכנה, ובתנאים האלה השחרור של הורמונים כמו קורטיזול יכול להשפיע על מחזור השיער, ולגרום לאובדן שיער זמני. לכן, חשוב לפנות לסיוע מקצועי ולמצוא דרכים להפחתת הלחץ". ד"ר אקרמן מוסיפה:" כאשר אנחנו מאבדים שיער, הוויטמינים בגוף נמצאים בחוסר איזון, דבר שניתן לפתור באמצעות תוספי תזונה טבעיים".

גלואו איט. יח"צ,
מצוין לקצוות מפוצלים - Glow it תחליב לשיער/יח"צ

מעצב השיער ושגריר לוריאל פרופסיונל בישראל אילן מרגלית מוסיף המלצות משלו: "תאי השיער אינם חיוניים להישרדות, והם יהיו הראשונים להיפגע מתזונה לקויה. כדי לשמור על שיער בריא וחזר, חשוב לצרוך מאכלים עשירים בברזל, כגון עלים ירוקים למיניהם, דגים, זרעים ודגנים מלאים, וחלבונים הנמצאים במאכלים כמו סויה, עדשים, מוצרי חלב, קינואה ועוד.

עוד הוא מוסיף כי "כדי להימנע מקצוות מפוצלים ולשמור על מראה שיער בריא, כדאי לגזור קצוות לעתים קרובות, בערך חצי ס"מ כל שמונה שבועות. בניגוד למה שמקובל לחשוב, כדאי ורצוי לחפוף כל יום, במיוחד שיער שומני, הסובל מקשקשים ולא לוותר על עיסוי קרקפת. החפיפה היא הזדמנות מצוינת להתפנק בעיסוי קרקפת נמרץ שמסייע לשיפור זרימת הדם, התורמת לבריאות ולמראה השיער. עם זאת, את השיער עצמו, שהוא עדין ושביר, רצוי לעסות בעדינות כדי שלא לפגוע בו. לפינאלה את החפיפה מומלץ לסיים במים קרים, שתורמים למראה בריא יותר.

THE A BRAND - תוסף תזונה Fill IT

תוספי תזונה פיל איט. יח"צ,
קוקטייל של רכיבים חיוניים לבריאות השיער/יח"צ

THE A BRAND, חברה שהיא גם ישראלית וגם נשית ומתמקדת במחקר תוספי תזונה לעולמות הביוטי, פיתחה את Fill IT - קוקטייל של רכיבים חיוניים לבריאות השיער, ובהם ידידנו הטוב הקולגן, חומצה פולית, ביוטין שחשוב גם לעור ולציפורניים, אבץ שמשתתף בתהליכים מרכזיים הקשורים לצמיחת השיער וגם ויטמין B. במה הוא שונה מלא מעט פורמולות אחרות לשיער שמסתובבות בשוק? ב-Fill IT מבטיחים פטנט ייחודי שמאיץ את ספיגת הרכיבים, כך שאפשר לראות תוצאות של ממש תוך שלושה חודשים.

עד שכל הטוב הזה יגיע, במותג מציעים גם תחליב לשיער עם חומצה היאלרונית וקרטין, שמבטיח לשמן ולהחליק את השערה, ולמנוע קריעה נוספת שלה. הנסיינית שלא מצליחה להשתלט על ערימת הקצוות המפוצלים ניסתה את התחליב ומעדכנת שהוא סמיך במידה הנכונה, לא מכביד ומשאיר שיער רך וצייתן, בתנאי שלא תגזימו עם הכמויות ותשמרו מרחק בטוח מהשורשים.
Fill It - מארז לחודשיים (120 קפסולות) - 369 שקלים, מארז לשלושה חודשים (180 קפסולות) - 469 שקלים. Glow it, תחליב לשיער - 159 שקלים.
להשיג באתר החברה. 12% הנחה על כל מוצרי החברה באתר במבצעי שופינג IL עד 11/11, עם קוד קופון ISRAEL12

קרסטס - סדרת Genesis

קרסטס. יח"צ,
סדרה לשיער חלש ושביר/יח"צ

קרסטס מציעה סדרה משובחת לשיער חלש ושביר, עם מרכיבים כמו ג'ינג'ר שממריץ את מחזור הדם ופרח אדלווייס שמפחית שבירה ושומר על סיבי השיער. נסיינית עם שיער פריך ושברירי במיוחד קיבלה את השמפו, המסכה והתחליב מהסדרה והשתמשה בהם יום יום במשך שבוע. התוצאות: המקסימום שאפשר לצפות ממוצרים שלא מטפלים בבעיה *מבפנים*, בטח לעומת מוצרים אחרים שעברו אצל הנסיינית, זולים ויקרים כאחד: השמפו מהסדרה הוא עדין שבעדינים, מנקה ביעילות ולא מייבש; המסכה משחררת קשרים, משאירה שיער רך מאוד בלי שאריות מכבידות, ומאפשרת סירוק בלי מאבק ובלי לחץ מאקסטרה שערות שיישארו על המברשת. לגבי תחליב ההגנה היו כמה המלצות מדויקות כדי למקסם את האפקט - הוא אמנם דקיק ומימי ולא שומני, בקטע טוב, אבל רצוי לא להשתמש ביותר מ-2-3 לחיצות גם לשיער ארוך במיוחד. כדאי להקפיד להתיז על ארכי השיער ולא קרוב לקרקפת, ואחרי יומיים-שלושה ברצף לשים לב אם נדרשת הפסקה וחפיפה יסודית. אחרי השימוש אפשר לייבש בחום או בייבוש טבעי, ולקבל שיער רך ונעים במיוחד, פחות שביר ופריזי ונוח לארגון. בונוס: ריח אלגנטי משגע, מרים מאוד ומייתר בושם.
שמפו 129 שקלים ל-250 מ"ל, מסכת הזנה 179 שקלים ל-200 מ"ל, תחליב הגנה 159 שקלים. להשיג במספרות המורשים.

ל'אוקסיטן - סרום למניעת נשירה מסדרת Aromachologie

סרום למניעת נשירה של לאוקסיטן. יח"צ,
שגרת טיפול לשלושה חודשים/יח"צ

בל'אוקסיטן פיתחו סרום חדש שמבטיח להפחית את הנשירה, להגביר את הצמיחה ולחזק את השיער החדש. הנס הזה אמור לקרות אחרי שגרת טיפול של שלושה חודשים: בחודשיים הראשונים מטפטפים את הסרום פעם ביום על הקרקפת ומעסים, ובהמשך רק פעם בשבוע. נסיינית שכבר דגמה כמה מוצרים רפואיים במרשם עם הבטחה דומה ונטשה את הטיפול באמצע, מצליחה בינתיים להתמיד: "הסרום הוא בעצם תערובת של שמנים אתריים עם ריח הדרי מעולה. למרות הרכיבים, הסרום לא משמן מאוד את הקרקפת או מטנף את השיער, לא מגרד ונעים לעבוד איתו, וזה יתרון משמעותי ביכולת להתמסר לטיפול. עדיין מוקדם לראות תוצאות, תחזרו אלי ברבעון הבא".
150 שקלים. ב-20% הנחה במבצעי ShoppingIL בין התאריכים 9-12.11. 5% מכל רכישה במהלך נובמבר יתרמו לקיבוץ כפר עזה.

המוס מסדרת moisture plus של Milkshake

Milkshake. יח"צ,
לחות מוקצפת בריח כיפי מאוד/יח"צ

מותג מוצרי השיער האיטלקי מילקשייק הגיע לארץ, ומכיוון שמוצר הדגל שנדגם היה מעולה, נבקש שתתעלמו מהשם הצ'יפי ותתרכזו בעיקר. המוס מסדרת moisture plus הוא ענן של לחות מנחמת לשיער מפוצל, שביר ומבואס. תשכחו מהמוסים של תחילת האלפיימ'ז שארגנו שיער במרקם קש שהצליח לעמוד בכל זווית שרציתן, גם בכאלה שאתגרו את כוח המשיכה. זה מוס מסוג אחר - עשיר, מגן, מעין לחות מוקצפת בריח כיפי מאוד, שעוטפת את השיער ומשאירה אותו רך מאוד, לח וגמיש, כאילו עבר שיקום - לפחות עד החפיפה הבאה. לשימוש על שיער רטוב ונקי.
120 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג במספרות המורשות.

עוד בוואלה!

ווליום אפ: הנה השיטה המהירה לנפח מושלם בשיער

לכתבה המלאה

Depot - שמפו מאזן

שמפו גברים depot. יח"צ,
לא לגברים בלבד/יח"צ

Depot הוא עוד מותג חדש, גם הוא איטלקי, שמציע מוצרי טיפוח לגברים. אישה עם שיער שמנוני וקרקפת רגישה מאד החליטה שלא להדיר את עצמה מהקטגוריה, וניסתה את השמפו המאזן, שמבטיח לנקות לעומק ולהרגיע את העור: "אוהבת את הכל בשמפו הזה. החל מהאריזה החומה המינימליסטית ועד לריח המרווה הלא מתחנף שמרגיש כאילו הגיע ישר מהגינה. כמות קטנה מספיקה לחפיפה שנראית וגם מרגישה יסודית, ולא מייבשת את השיער והעור. יקר אך מוצלח, לא לגברים בלבד".
99 שקל ל-750 מ"ל. להשיג באתר ג. קוסמטיקס ובמספרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully