וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבב לא נגמר: מרגו רובי חוזרת להיראות כמו ברבי

את סיבוב היח"צ הקדחתני לסרט "ברבי" סיימה מרגו רובי כבר לפני מספר חודשים, אך כעת, לצורך קבלת שני פרסים בהוליווד שבה לטרנד הברביקור במלוא העוצמה, פלוס מחווה סקסית לאחד הלוקים הידועים של הבובה האייקונית

ביולי האחרון הייתה מרגו רובי בשיאו של מסע יח"צ מתוקשר לרגל השקת הסרט "ברבי". הכוכבת נכנסה לדמות בפול פאוור ולבשה לוקים ידועים של בובת הברבי באינטרפטציה אופנתית עדכנית, אפקט שתרם לא מעט להצלחה המסחררת של הסרט.

מאז נראתה השחקנית היפהפייה במספר שטיחים אדומים ואף זנחה את טרנד הברביקור המושמץ, אך בסוף השבוע האחרון חזרה לגיחה קצרה לצורך קבלת שני פרסים לסרט המצליח. להקרנה המיוחדת בהוליווד לבשה הבלונדינית הנצחית ז'קט בוורוד פוקסיה משגע של ורסצ'ה כאשר מתחתיו נגלה מחוך ה'מדוזה' של המותג באותו הגוון. לצד כל זה ג'ינס גבוה בגזרת בוט-קאט ממנו בצבצו נעלי סטילטו ורודות.

מרגו רובי. GettyImages
חוזרת לברביקור - מרגו רובי בוורסצ'ה/GettyImages

יום לאחר מכן שבה לאולם להקרנה נוספת של הסרט בטוטואל לוק ורוד בייבי עם סט הפיג'מה הפופולרי של סליפר, כעת בסייל בעלות 273 דולר. חולצה מכופתרת ומכנסי 7/8 ובסיומת עיטור פרווה מתקתק. תיק באקט קלוע של בוטגה ונטה (דגם קלימרו) בקליעת שתי וערב השלים את הלוק וכפכפי משגעים על עקב מבית מנולו בלאניק. בוורוד כמובן.

מרגו רובי. GettyImages
משגעת בפיג'מה של 'סליפר'/GettyImages

לוק אחרון, אומנם לא על טהרת הוורוד אך האהוב עלינו ביותר הוא מחווה טוטאלית לברבי - מהכיפול בג'ינס ועד לגוון החגורה. קאסטם בוטגה ונטה, במיוחד עבור הכוכבת, ג'ינס גבוה בשטיפה כהה עם כפל עדכני ונכון ותיפורים אדומים שהתממשקו עם החגורה בעלת האבזם הדומיננטי.

מרפררת לחולצת הפרחים של ברבי, לבשה רובי חולצה גברית לבנה עם עיטורי פרחים אדמדמים אותה קשרה מתחת לחזה ואקססוריז מדויקים - תיק הבאקסט של בוטגה, הפעם בוורסיה האדומה ואותם כפכפים של מנולו באדום עז. נותר רק לקוות שהליהוק לסרט הבא בכיכובה יוליד לא מעט חיבורים אופנתיים ויציאות מעניינות כמו בסיבוב הזה.

עוד בוואלה!

כמו אלה יווניה: מרגו רובי נופשת בבגד ים חושפני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully