וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד לאחד: מצעד בגדי הים של הנסיכה דיאנה בעונה החדשה של "הכתר"

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 11:08

אליזבת דביקי בעונה השישית של "הכתר" היא מרכז העלילה בתפקידה המרשים כנסיכה דיאנה במפגן בגדי ים משגע. מבגד הים המנומר של גוטקס ועד שלם טורקיזי עם גב חשוף - כולם מצוינים ונאמנים למקור

טיזר "הכתר" עונה 6 חלק א'/נטפליקס

ביקורות חלוקות על העונה השישית של "הכתר", הסדרה הבריטית המגוללת את חייה של משפחת המלוכה הבריטית, כשבסיבוב הנוכחי מקבלת הנסיכה דיאנה את מלוא אור הזרקורים. מערכת היחסים הטעונה עם צלמי הפפראצי שלבסוף הביאה למותה כשאת העונה צובעים שלל בגדי הים אותם לבשה הנסיכה המנוחה בנופש עם בן זוגה דאז דודי אל-פאיד, שבועות ספורים לפני התאונה הטרגית בה נהרגה.

אליזבת דביקי, הכתר. נטפליקס,
אליזבת דביקי בתפקיד דיאנה. עונה 6 של "הכתר"/נטפליקס

ארבעה בגדי ים שלמים דומיננטיים, כל אחד בצבע (ליטרלי), כשהמנומר בעל רצועות הקולר הפך לימים לפריט אספנות יוקרתי. דגם מיוחד הנתפר עבור דיאנה לאחר פגישה בין הנסיכה לגברת לאה גוטליב, הגברת הראשונה של האופנה בישראל ומייסדת גוטקס, בשואו רום של גוטקס בלונדון.

אליזבת דביקי, הכתר. נטפליקס,
הנסיכה דיאנה (המקורית) בבגד הים של גוטקס/נטפליקס

לקראת עליית העונה השישית, עיצבו בגוטקס את אותו דגם מדובר הנמכר כיום גם באתר ועונה לשם 'דיאנה', בו נראית אליזבת דביקי מרהיבה (לא פחות) מאובזרת במשקפי שמש מלבניים שחורים עם נגיעה זהובה ותסרוקת בלונדינית קצוצה, שלוש פאות מדויקות לצורך העניין אותן החליפה דביקי במהלך העונה.

את בגד הים השלם הוורוד עם עיטורי הפרחים המקושקשים, פיס ניינטיזי מובהק, לבשה דביקי על היאכטה כאשר פופרצה לראשונה מתנשקת עם בן זוגה, תמונות נחשקות מאחוריהן עמד אביו של אל-פאיד.

עוד אימג' זכור של הנסיכה דיאנה מאותה חופשה בריביירה הצרפתית כשהיא יושבת על קצה קרש הקפיצה, לבושה בבגד ים טורקיזי מחמיא בעל גב חשוף, אותו הצליחו לשכפל במדויק לטובת דביקי. מראה מלנכולי מעט אשר הצליח לזקק את חייה של הנסיכה - זוהרת מבחוץ, אך מבודדת ועצובה על רקע הים הסוער שסימל את חייה המורכבים.

אליזבת' דביקי בתפקיד הנסיכה דיאנה, "הכתר" עונה 6. Daniel Escale/Netflix,
מצעד בגדי ים מרשים בעונה השישית/Daniel Escale/Netflix

האחרון, איתו דווקא נפתחת העונה, היה זה בגד הים המפוספס בגווני כחול, לבן וירוק עם פראו תואם. דביקי מגיעה לראשונה ליאכטה, פוגשת את אל פאיד ונהנית מפעילויות ים שונות עם בניה ויליאם והארי. פעימה ראשונה של העונה השישית הסתיימה בלוויה של דיאנה, שם לובש צ'רלס חליפה שחורה ממלכתית בניגוד למקור - כחול כהה כמו שפרינסס די כל כך אהבה לראות עליו. דביקי סיימה את תפקידה ומפגן בגדי הים המרשים היה בהחלט גראנד פינאלה ראוי.

עוד בוואלה!

הכפילה של דיאנה במחווה ל'שמלת הנקמה' המפורסמת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully