וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם היא לא התכוונה: אמילי רטאייקאוסקי (שוב) מכעיסה את העוקבים

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 8:33

הפקה אופנה פשוטה ואפילו די צנועה יש לומר, בכיכובה של אמרטה, ניסתה להראות חוזקה נשית לצד אופנה יוקרתית. אממה, אף אחד לא תיאר לעצמו שתמונה קריאייטיבית אחת תכעיס כל כך הרבה עוקבים באינסטה: "בודי שיימינג מילא, אבל להפוך את זה לאופנה? לא תודה"

אמילי רטאייקאוסקי - חולצת ורסצ'ה. Oliver Hadlee Pearch למגזין m_magazine, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
היא בכלל לא באה לריב - אמרטה לובשת ורסצ'ה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Oliver Hadlee Pearch למגזין m_magazine

אחרי סופ"ש עמוס בקידומי מכירות הבלאק פריידי שכללו כמה וכמה תמונות ביקיני, פלאס חגיגות חג ההודיה, הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי סוגרת את השבוע עם סדרת צילומי אופנה בראשם כיכוב על שער המגזין הצרפתי M Le Monde.

הגיליון הנוכחי של המגזין מתמקד בשש נשים ובהיותן דוגמניות העל של התקופה. אמנם הפנים המוכרות ביותר במבט ראשון הן של אמרטה, שמזמן כבר שודרגה לטייטל הסופרת ואושיית רשת עם שלל פטפוטים סביבה על קשריה הזוגיים. לצידה עומדות חמש דוגמניות נוספות לא פחות מוכרות, ביניהן: הנציגה ההולנדית ססקיה דה ברו, אשת העסקים הפולנייה אניה רוביק, זו שסבאטו דה סרנו הכתיר לפנים החדשות של ג'וצי - ניז'ואק גטדט, הדוגמנית הדרום קוריאנית סורה צ'וי והטופ מודל הברזילאית שהתגלתה באינסטוש, אנג'לינה קנדל.

עבודתם המשותפת של הסטייליסטית שרלוט קולט וצלם האופנה אוליבר האדלי פירץ' יוצאת לאור תחת הכותרת "פנטסטיות, אנרגטיות, אלגנטיות - יוקרה בכל הרמות". אמילי שקיבלה שתי ורסיות לשערים, נראית כמו בשאר ההפקה בהכי טבעי שלה - גלאם עדין ומאופק הן מבחינת האיפור והן מבחינת עיצוב השיער בגלים רפויים, כשהפוני נופל על מצחה. גורג'ס.

בשער הראשון לובשת טופ פרחוני בצבע ורוד בהיר בעל שרוול אחד ארוך בלבד ובצידו השני כתפיית ספגטי דקיקה, שמסתיימת בשובל ארוך בחלק האחורי. זאת בתוספת ג'ינסים כחולים דהויים ורחבים בגזרה נמוכה - שני הפריטים מבית המותג סלין. בגזרת השוז נוספו זוג עקבים שחורים וגבוהים של שאנל.

עוד בוואלה!

אחד לאחד: מצעד בגדי הים של הנסיכה דיאנה בעונה החדשה של "הכתר"

לכתבה המלאה

השער השני בקלוז אפ, כשכל מה שנראה לעין זו גופיית גולף סגולה מקולקציית הקשמיר של אריק בומפרד, שהשאירה הצצה לבטנה החטובה של רטאייקאוסקי. אחת מהתמונות שהכי משכו את העין זו תמונה אחרת, כביכול פשוטה, כשהיא לובשת קרדיגן של המותג האיטלקי פלקונרי ונעלי ואנס. הטוויסט נוצר עקב הפוזה שנבחרה - עומדת בתוך מכנסי ג'ינס של מייסון מרג'יאלה שגדולים עליה בכמה (וכמה) מידות, תמונה שיוצרת אשליה כאילו היא נכנסת אל שרוול אחד של המכנסיים.

כמובן שתגובות העוקבים לא דילגו על ביקורת גופה הרזה והחטוב (יש שיגידו מדי) בתמונה זו כמו גם על האחרות בסדרה: "לא בטוחה איך לדעתכם ללבוש ג'ינס אוברסייז שנוצר לאדם גדול בהרבה והדגשת הקטנות שלכם מקדמת דימוי גוף בריא כמו שאתם מטיפים בספרים/מדיה חברתית שלכם. תתביישו לכם". תגובות דומות נרשמו כמו: "זה ממש עוזר לדיסמורפיה בגוף, תודה על זה. ידעתם שהתמונה הזו לא בסדר. הייתם צריכים לשמור אותה בארכיון".

כך או כך, שאר התמונות ממשיכות את קו הפשטות לצד מסרים של כוח נשי. האחת בג'ינסים כחולים של סלין לצד גופיית מחוך סגולה עם דיטלס שחורים ושובל מעוגל סביבה בחסות ורסצ'ה, שם נראית משוויצה בשרירי הידיים. בתמונה אחרת מופיעה בחולצה ארוכה בהירה ועליה כיתוב אדום: "IT'S A GIRL". לרגע חשבנו שאולי מדובר ברמיזה להריון קרב אך כמובן שמחשבה זו חלפה מהר מאוד לאור התגובות ולאור כך שמדובר בהפקה פרו-נשית נטו.

אחד הפיסים הכי מיוחדים שנרשמו בהפקה הנוכחית, בין שאר בחירות הסטיילינג עבור אמרטה, זו גופיית פרנזים מלאה בפרינטים מגוונים העשויים ממה שנראה כמו חרוזים קטנטנים - מבית ז'יבנשי. באחרות נרשמו גם סט של מיו מיו (לא פספסנו את התחתון האייקוני המבצבץ) שכלל טי-שירט מפוספסת תכלת-שחור-לבן, עם מכפלת נוצות לבנות. וגם פריטים רומנטיים יותר כמו שמלת הרשת הזהובה של מייסון מרג'יאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully