וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטסטרופה: שמלת הפרחים השקופה של ריטה אורה

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 10:19

הזמרת הבריטית, שאף פעם לא הפגינה חוש סטייל משובח, ממשיכה באותו הקו המפוקפק הפעם בשמלת פרחים שקופה לגמרי עם תוספת כיסוי על פניה לאירוע של ווג

ריטה אורה הייתה אמורה להיות הצלחה מסחררת. זה התחיל טוב בשנת 2012 תחת חסותו של ג'יי זי ומשהו במהלך הדרך פשוט התפקשש. מעבר לרפרטואר שהיה צולע ורק מידי הצליחה הזמרת להגניב איזה להיט (גם פה, לא איזה פנומן), הבחירות האופנתיות תמיד היו חלשות לכדי כושלות.

ריטה אורה. GettyImages
לא הבנו כלום. ריטה אורה בשמלה שקופה לגמרי/GettyImages

הסטייליסטית הצמודה של הזמרת הבריטית (33), פיפה אטקינסון, גם הפעם המשיכה בקווים המנחים בהלבשת הכוכבת - צמוד, חשוף ומוגזם. לאירוע החשוב של ווג הבריטי forces of change, השם בפרונט נשים מעצימות שמחוללות שינוי ממשי, גיליון אותו ערכה בעבר גם מייגן מרקל בהובלתו של אדוארד אנינפול, לבשה אורה שמלה שקופה לגמרי (!) של דייויד קומה.

ריטה אורה. GettyImages
לאירוע forces of change של ווג הבריטי, לובשת דיוויד קומה/GettyImages

השמלה השחורה, קצרה מקדימה וארוכה מאחור עם שובל קטן, כיווצים באיזור הטורסו, שממש לא טשטשו את תחתוני החוטיני בצבע ניוד של הזמרת, ופרחים גדולים על החזה שאמורים לכסות את הפטמות.

ההיבט ה'אמנותי' הגיע בגזרת צווארון הגולף השקפקף שכיסה חצי מפניה של אורה, שגם כן היה מעוטר בפרחים שחורים גדולים ומבריקים. עיניה הודגשו באייליינר חתולי עוצמתי ואם יש משהו (אחד) שאהבנו בלוק המפוקפק הזה - סנדלים שחורים מינימליסטיים שלפחות עידנו מעט את אזור הרגליים.

עוד בוואלה!

הפעם היא לא התכוונה: אמילי רטאייקאוסקי (שוב) מכעיסה את העוקבים

לכתבה המלאה
ריטה אורה. GettyImages
כיסוי על פניה ואייליינר חתולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully