וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייק-א-וירג'ין: המלכה לטיסיה שלפה את החליפה המנצחת מהארון

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 9:14

מלכת ספרד וחביבת המדור בז'אנר המלכותי (ביוש לראניה) הגיעה לאחד האירועים המתוקשרים של השנה בטוטאל לוק לבן, טהור ובתולי הודות לחליפה שמחזרה מרפרטואר הסטים הוורסטילים שלה. רק שהפעם, בתוספת לנז'רי ובקריצה לבת משפחה קרובה - מאוד

לטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez, GettyImages
בשיער חלק, איפור חמים ואוזן מלאת יהלומים - מה רע?/GettyImages, Carlos Alvarez

השבוע קווין לטי (51) הוכיחה לנו ולכל העם הספרדי, שהעיתונות ממשיכה להיות חלק מהדנ"א שלה. מי שנדבק בחיידק התקשורת לנצח יהיה באובסס אליו, אבל אם ידך משגת לאיזה מלך, נסיך או כל תואר אצולה אחר, מי את שתסרבי?

בהמשך ישיר לחיבה האדוקה לתחום התקשורת - מקצוע העבר שלה, היא הגיעה יחד עם בעלולי המלך פליפה השישי להעניק פרס בטקס פרסי העיתונות ה-40 של פרנסיסקו סרסידו, במדריד - אחד האיוונטים האהובים על המלכה. מדובר בגאלה צנועה אך אלגנטית, הכוללת את כל ההוז אנד הוז מעולם התקשורת, בה לטיסיה מנצלת כל פעם מחדש את ההזדמנות להוציא את גרסת הסטיילינג הטובה ביותר שלה.

פליפה ולטיסיה מלכי ספרד. Carlos Alvarez, GettyImages
היה שווה לעזוב את המקצוע הא? לטיסיה ופליפה מלכי ספרד/GettyImages, Carlos Alvarez

הוכחה לכך היא שכמה מהאאוטפיטים הנבחרים בעבר לאירוע זה היו בטופ הכותרות במדורי האופנה בעולם ולמרות זאת, גם במהדורה הנוכחית היא שלפה מהארון חליפה מוצלחת - אול אובר וויט. כזו שזכתה לאינספור הרמות והזכירה לנו מישהי שממש, ממש קרובה אליה.

עוד בוואלה!

מאמא-הוט: נטע אלחמיסטר נותנת הצצה לבטן שאחרי לידה

לכתבה המלאה

למרות שבשבוע האחרון הופתענו ממראה המטריקס והמוקסינים בדגם הגראנג'י של הרגע, ללא ספק הטוטאל לוק הלבן הנוכחי מכיל את כל הדיטיילס שמובילים אותו למראה לא פחות מדובר. סט מחויט בעל שני חלקים שכבר נראה עליה בחודש מאי האחרון שחתום על ידי בוס. המראה הבתולי כלל בלייזר קלאסי (608$) ומכנסיים מתרחבים בגזרה ישרה (338$).

לטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez, GettyImages
תותחי הזהב הכבדים חולצו מהארון/GettyImages, Carlos Alvarez

החלק העליון קיבל תפנית מעניינת ומעט שובבה בהתאמת גופיית לנז'רי עם פרטי תחרה במחשוף בצורת וי, כזו שסיפקה מגע מתוחכם ויכולה להילבש (בטח במעמד שלה) בעיקר מתחת לז'קטים ועליוניות מתאימות.

לטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez, GettyImages
סינדרלה הו? העקב המושלם להרמת הלוק/GettyImages, Carlos Alvarez

בכל הנוגע לאקססוריז, לטיסיה הוציאה את תותחי הזהב והוסיפה כמה פיסים שיכולים להרים בקלות כל לוק מרדים. תיק קלאץ' זהוב, קשיח ומלבני בתיאום מושלם לשוז על עקב נמוך במראה השפיצי, גם זהובות - שניהם מבית המותג הספרדי Magrit. הטאץ' הסופי הגיע בצורת זוג עגילי פרחים משובץ יהלומים, ממאגר התכשיטים האישי שלה.

מה שאולי הכי משך לנו את העין, הוא הדמיון לאחד המראות האחרונים שנצפו על בתה, הנסיכה לאונור. יורשת העצר לכתר הספרדי נשבעה לאחרונה על חוקת המדינה (מחובות גיל 18) והגיעה לטקס בחליפה לבנה מאוד דומה לזו של אימוש לטי. הנסיכה בחרה בדרך המלך (תרתי משמע), דרכו של פאפי פליפה וקיבלה חליפה תפורה למידותיה מחנות החייטים Serna, שמייצרת את החליפות למלך המתוקתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully