וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'שיריון הכסף': פאולינה פורציקובה חשופת חזה בשער חדש

דוגמנית העבר הזוהרת פאולינה פורציקובה מככבת בשער חדש ל-ELLE צ'כיה כשהיא חשופת חזה מרוחה בצבע כסף בוהק - "כן, אני טופלס, אבל הצבע הכסוף על החזה שלי הוא כמו שיריון"

נתחיל ממה שבאמת מעניין אותנו לשמוע - פאולינה פורציקובה בצד הנכון. דוגמנית העבר שיתפה את הפוסט הארוך והמפורט של הזמרת פינק על שחרור החטופים, החמאס והזוועות של ה-7 באוקטובר, ועל אף שהיא לא מאלו שמציפים את הסטורי בסרטונים וסיסמאות על חיסול החמאס - חשוב שהיא הבינה את מאזן הכוחות במלחמה הזו.

ובכל זאת, פורציקובה אינה באזור לחימה וחייה מתנהלים באופן רגיל לגמרי וכך גם השער האחרון שלה למגזין ELLE צ'כיה - נועז ומדויק ששמזקק את האג'נדות אותן היא מנסה לשגרר בשנים האחרונות.

"הצטלמתי השנה להרבה שערים שאני גאה בהם, אבל זה הנוכחי מיוחד עבורי", כותבת הדוגמנית הצ'כית בת ה-58. "כן, אני טופלס, אבל הצבע הכסוף על החזה שלי הוא כמו שיריון. חונכתי בתרבות וזמן שעירום היה נפוץ ומקובל. אף פעם לא נתנו לי להרגיש בושה בגוף שהוא לא 'לבוש', שלי או של מישהו אחר".

"הבחירה שלי להתפשט הופכת אותי חזקה יותר", היא מוסיפה, "היא גורמת לי להרגיש שאין לי מה להסתיר, שם טמון הכוח שלי, לא לשם ה'עירום' שבדבר, אלא היכולת להראות את עצמי כפי שאני באמת". פורציקובה היא אחת שחוגגת את גופה בכל הזדמנות (פייר, אפשר להבין), משתפת בפיד תמונות טופלס לעיתים קרובות תוך כדי שהיא מפארת את שיערה המאפיר והגולש. כל זה ועוד מתחברים למסר הרחב אותו היא מנסה להעביר ברשתות החברתיות ובספרה 'נו פילטר' על כיצד אישה באמצע החייה מרגישה עם גופה ומערכת היחסים המורכבת של הדבר.

כשהיא שאלה את בן זוגה ג'ף כיצד הוא חש כשהיא הצטלמה ככה חשופת חזה לשער החדש של ELLE צ'כיה הוא ענה - "היית האישה העוצמתית ביותר בחדר", וזה בדיוק מה שהיא הרגישה כשראתה את התוצר הסופי - אישה שלא מתביישת להיות בדיוק כפי שהיא. אישה שמסרבת להתבייש, בניגוד לתכתיבי החברה.

עוד בוואלה!

"מי שלא טוב לו - מוזמן לעזוב": תמונת הטופלס המסעירה של דוגמנית העל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully