וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן בוי: ללואי ויטון יש את כל הסיבות לעוף על ג'וד בלינגהאם

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 9:11

החיוך שובה הלב, שישיית שרירי אבס, ביצועים נדירים על המגרש (ככה לפחות הבנו) ופאשניסטה מחונן בפוטנציה. את הכדורגלן ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד כבר קטפה, עכשיו בבית האופנה הצרפתי שרגיל לעבוד עם האייקונים הספורטיביים הגדולים - מכוונים אל השחקן בן ה-20 ולא בכדי

ריאל מדריד גברה 2:3 על מילאן במשחק הכנה בארה"ב/ספורט1
ג'וד בלינגהאם, לואי ויטון. Victor Boyko, GettyImages
אנחנו בעיקר מתעניינות בכדורגל כשמשתלם לנו - ג'וד בלינגהאם בשבוע אופנה פריז/GettyImages, Victor Boyko

מבינות גדולות בכדורגל אנחנו לא, אך אין ספק שכשמדובר בפאשניסטה מחונן בפוטנציאל על המגרש הירוק - אנחנו יודעות טוב מאוד לאן לכוון את מלוא הפוקוס. קשר נבחרת אנגליה וריאל מדריד, ג'וד בלינגהאם (20), קיבל ממש לא מזמן את גביע קופה לשחקן הטוב והמבטיח בעולם מתחת לגיל 21 בטקס כדור הזהב לשנת 2023 (טייטל שנחשב למאוד מוערך בעולמות הספורט), ומסתמן שזו בהחלט הולכת להיות השנה שלו, כשהוא משאיר חותם של גולדן בוי גם בעולמות האופנה - עם מותגי על שמחזרים אחריו נון סטופ.

בלואי ויטון כבר איתרו וסימנו את הכוכב בפוטנציה וממש השבוע לפי הדיווחים בעולם, הוכרז כי בית האופנה הצרפתי מנסה לגייס לשורותיו את ג'וד הצעיר. זו כמובן השקעה עתידית ומחושבת בדור העתיד, בעיקר עקב העובדה הפשוטה שהמותג היוקרתי דוגל בעבודה צמודה עם איי-ליסטס בלבד.

בעבר, עבדו עם פלה, מראדונה וזידאן ורק לפני שנה רגע לפני מונדיאל 2022, יצא שיתוף הפעולה המטורף של המותג שייצר קמפיין בראשו תמונה של מסי מול רונאלדו יושבים ומשחקים שחמט על המזוודות הממותגות. לפי הדיווחים, מדובר בעסקה משתלמת בלשון המעטה עבור בלינגהאם - בשווי של כמה מילוני פאונד יפים וכבדים, בטח כשמדובר במישהו שלא מתגאה במיוחד בעסקאות כלכליות מחוץ למגרש מלבד החוזה שלו עם אדידס.

למרות זאת, ג'וד כן השתתף בצילומים עבור גוצ'י בשנה שעברה כחלק משיתוף הפעולה שלהם עם אדידס ונראה שכל קשר בינו לבין סטייל *אינו* מקרי בהחלט. כבר באירועי הרד קרפט האחרונים קיבלנו הצצה מספקת לבחירות מוקפדות, של אחד שהולך עם הזרמים הטרנדים ויחד עם זאת נותן טון דומיננטי משלו.

עוד בוואלה!

ביי ביי ג'ורג'י: שלטי פרסום של ג'ורג'ינה רודריגס מוסרים מחנויות GUESS

לכתבה המלאה

בחודש יוני האחרון, כוכב ריאל מדריד הגיע לספוג תרבות מעולמות הפאשן, בתצוגה הגדולה שהציגה את קולקציית הבכורה של פארל וויליאמס ללואי ויטון, בשבוע האופנה פריז. כבר שם הפתיע את מי שלא רגיל לראות אותו מתוקתק מכף רגל ועד ראש, כשהלך על טוטאל לוק ראוי לחגיגת ההוט קוטור.

חליפה שחורה תואמת ועליה מונוגרמות מפוזרות של פרחים, צורות שונות ואותיות המותג LV. מתחת לז'קט הדק נחשפנו אל עורו השחום ולסדרת אבס שאנחנו מברכות עליהם בכל רגע נתון, מבלי חלילה להחפיץ (אולי קצת). מדובר על חליפה במחיר צנוע בסביבות ה-6,000 פאונד - אבל היי, לפחות הוא חסך בחולצה. לכל זה הוסיף בנדנה לבנה שנכרכה סביב צווארו ומשקפי שמש לבנים עם כמה דיטיילס של נקודות שחורות.

כאמור, הכדורגלן המוכשר קיבל פרס בטקס כדור הזהב בפריז לפני כחודש וגם שם לא הופתענו לראות אותו לובש חליפה מותאמת אישית ותפורה למידותיו של לואי ויטון. פיס יוקרתי בהחלט, אך לא החליפה האייקונית עם הדפס הקמופלאז' המשובץ, שבכבוד ללבוש אותה זכה איש הלילה ליאונל מסי.

כך או כך, ההופעה של ג'וד הייתה שיחת השטיח האדום. לרוב קיים קושי באירועי בלאק טיי, בטח לגברים שצריכים לדעת איך להתבלט בין שאר הפינגווינים המעונבים, אך נראה שזה לא הזיז משהו לבלינגהאם לאחר שגזרת המכנסיים שלו הוכיחו את עצמם כמשני חוקי המשחק.

ג'וד בלינגהאם. Pascal Le Segretain, GettyImages
דוז פואה ו-וולקאם ג'ודיייי/GettyImages, Pascal Le Segretain

חלק עליון קלאסי ומדוגם - מכופתרת לבנה, פפיון שחור, בלייזר שחור עם דשים מסאטן וכמה כפתורים בולטים. החלק הדרומי, וואו. שילוב מרענן שהלוואי ויהיו עוד כאלה בשטיחים הבאים של אלגנטיות מחויטת וסטריט סטייל טהור, בזכות מכנסיי אוברסייז מתרחבים. יש תחושה שזו תחילתה של דרך נהדרת ודי מובטחת עבור בלינגהאם בעולם האופנה, שגם בו ישנם סטנדרטים גבוהים - שכרגע הוא לגמרי עומד בהם.

ג'וד בלינגהאם. Sonia Canada, GettyImages
לא חושש מזריקות סטריט סטייל/GettyImages, Sonia Canada

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully