וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי ג'ורג'י: שלטי פרסום של ג'ורג'ינה רודריגס מוסרים מחנויות GUESS

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 8:40

אשת הכדורגלן רונאלדו עשתה השבוע טעות מרה שעלתה לה בכיס ובאהדת הקהל הישראלי, כשפרסמה התבטאות פרו-פלסטינית בפני 52 מיליון עוקביה. כעת, זכייני המותג הבינלאומי GUESS בארץ בוחרים להוריד את התמונות שלה ברחבי החנויות - בתקווה להפסיק את שיתוף הפעולה כפרזנטורית

ג'ורג'ינה רודריגז ל-guess קמפיין חורף 23. יח"צ חו"ל,
לא אצלנו מאמי: ג'ורג'ינה רודריגס בקמפיין העולמי של GUESS/יח"צ חו"ל

הצד ההסברתי של המלחמה הנוראית והמצערת שתקפה אותנו בפתע בשבת האחרונה ממשיך לעורר עניין ברחבי העולם. דוגמניות, שחקנים, זמרים, משפיענים וכל אושיות העולם הבינו שיש פה עניין של מה בכך - ושאם לא יעלו איזשהי אות הזדהות כזו או אחרת (בטח אחרי הנאום הסופר מפוצץ של ביידן), רק ימשיכו להראות עד כמה הם מנותקים.

לפני יומיים מי שעוררה סערה היא ג'ורג'ינה רודריגס, בת זוגו של כריסטיאנו רונאלדו, שהחליטה לעשות הפוך על הפוך והעלתה סטורי תמים כביכול של ילדה עזתית אוחזת בבובת דובי ורודה על הריסות הענק ובכך באופן חד משמעי נתנה יד ותמיכה מלאה בפלסטינים, בחמאס, ברוצחים.

הפוסט הראשון שהעלתה ג'ורג'ינה רודריגס שלכאורה תומך בפלשתינאים, לפני שמחקה אותו. אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס, צילום מסך
תומכת. בצד לא נכון/צילום מסך, אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס

לאחר מכן, מה שנראה כמו סטורי מתוק בעיניה הפך לאולד ניוז כשהיא מחקה אותו והעלתה מחדש את אותה תמונה בתוספת ילד ישראל פצוע, בכל זאת 52 מיליון עוקבים - ודאי דאגו לצאת עליה ובצדק. כעת, היא מוכרחה לשאת בתוצאות האקט הסושיאלי הכי לא מחושב שלה - וכן כשזה מגיע לכיס ולתדמית הבחורה הצנועה שדאגה טוב טוב לעצמה - זה כואב.

הפוסט השני שהעלתה ג'ורג'ינה רודריגס אחרי שמחקה את הקודם. אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס, צילום מסך
too little too late: הסטורי השני והחדש שהעלתה רודריגס/צילום מסך, אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס

עוד בוואלה!

לאות הזדהות? מייגן מרקל חוזרת לחולצת הפסים

לכתבה המלאה

המותג GUESS שלקח את ג'ורג'ינה כפרזנטורית של עונת החורף האחרונה, מיד הבין את הסיטואציה וכעת מתברר כי חברת "גלובל ברנדס גלרי" בעלת הזיכיון של המותג בישראל הורידה את כל הפרסומים השיווקים והשלטים בחנויות הרשת השונות ברחבי הארץ, ואף פנתה לבוסים בחו"ל על מנת להפסיק לאלתר את שיתוף הפעולה עם הגברת.

תמונות של ג'ורג'ינה רודריגס מוסרות מחנויות GUESS בישראל. אינסטגרם יפעת הללי, צילום מסך
ביי ג'ורג'י/צילום מסך, אינסטגרם יפעת הללי

אין ספק שתדמית המותג בשנים האחרונות מוצגת כחדשנית ויוקרתית. בעבר מי שהובילו את הקמפיינים במהלך השנים היו בין היתר הטופ מודלס קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, אנה ניקול סמית, ג'ניפר לופז ועוד. כעת כשהגיעה תורה של אשת הכדורגלן, נראה שדי הכניסה לעצמה גול עצמי בניסיון (ככל הנראה) להביע אות הזדהות עם העם הערבי - בכל זאת, רונאלדו משחק בסעודיה ובואו נגיד שהניסיון לתיקון בסטורי חוזר כשל גם הוא.

תמונות של ג'ורג'ינה רודריגס מוסרות מחנויות GUESS בישראל. אינסטגרם יפעת הללי, צילום מסך
תתנחמי באוסף תיקי ההרמס שלך?/צילום מסך, אינסטגרם יפעת הללי

ובנימה מסכמת - הצפייה בסדרה "אני ג'ורג'ינה" שהושקה בשלהי ינואר 2022 בנטפליקס, הציגה אותה לראשונה באופן רשמי לעולם. בקרב הצופים הישראלים נרשמה אהדה מחבקת, בין היתר עקב ההערכה הגדולה שיש כאן לבן זוגה כדורגלן הענק ובהתאם גילו אליה אמפתיה וחמלה גדולה על צניעותה ובטח לאחר אובדן העובר. העונה השנייה היה די מסע יח"צ מרדים שהתמקד בפן החומרי של הדמות, ועכשיו אפשר לגמרי להכריז שככל הנראה, ג'ורג'י איבדה את הקהל הישראלי.

מחברת "גלובל ברנדס גלרי" בעלת הזיכיון של המותג Guess בישראל נמסר כי: "לאור פרסומה של ג'ורג'ינה רודריגז כתומכת בעזה, סטורי שהעלתה ולאחר מספר דקות הורידה, החלטנו להסיר בחנויות הרשת של המותג GUESS בישראל את כל החומרים השיווקיים כולל הפוסטרים בחלונות הראווה בכיכובה מהקמפיין העולמי. עדכנו את המותג בחו"ל בהתאם וכן ביקשנו להפסיק לאלתר את המשך שיתוף הפעולה עימה. אנו משתתפים בצערן העמוק של משפחות הנרצחים, מאחלים לחזרתם במהרה של החטופים וכן להחלמת הפצועים. עם ישראל חי ואנחנו ננצח!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully