וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליה רוברטס נראתה מדהים - אבל חכו שתראו את הנעליים

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 11:14

השחקנית ההוליוודית הגיעה לפרימיירת הסרט החדש שלה עם חליפה מחויטת ורודה, ענק יהלומים מטורף ונעליים? כאלו שממש לא רואים בכל יום. ג'וליה רוברטס - לנצח אישה יפה

צריך אירוע מיוחד בכדי לזכות במראה נוצץ של ג'וליה רוברטס, האייליסטית בת ה-56 שמכבדת בנוכחותה אך ורק אם יש לה משהו גדול באמת לקדם. אמש (רביעי) השיקה רוברטס בלונדון סרט נטפליקס חדש אותו הפיקה וגם מככבת בתפקיד ראשי - Leave The World Behind.

היפהפייה הנצחית, באמת אבל, מופלאה, לבשה לפרימיירה חליפת בלייזר ומכנסיים קצרים בגוון ורוד פודרה בהיר מקולקציית אביב-קיץ 2024 של גוצ'י תחת ידו של מנהל הקריאייטיב החדש סבאטו דה סרנו.

ג'וליה רוברטס. GettyImages
לנצח אישה יפה. ג'וליה רוברטס/GettyImages

בלייזר מצוין בכיפתור כפול, ממנו בצבה גופיית תחרה שחורה, מכנסיים קצרים שלרגע נתנו תחושה כי הם בכלל לא שם, וענק נוצץ מדהים של מותג התכשיטים שופארד אותו היא משגררת. ה'קיק' הרציני הגיע בגזרת הנעליים - סטילטו עמוסות פרנזים מנצנצים של גוצ'י גם כן שבהקו ככל שרוברטס הלכה ועל אף העומס נראו מאוד נוחות להליכה.

ג'וליה רוברטס. GettyImages
טוטאל לוק גוצ'י עם אקססוריז מרימים/GettyImages

שיערה הג'ינג'י היה על גבול הברונטי עם תספורת מדורגת מחמיאה ופוני וילון מדויק. גם הגלאם היה מעודן ונעים - נגיעות ורודות על לחייה, שפתיים בגוון טבעי וחיוך מיליון דולר.

ג'וליה רוברטס. GettyImages
הנעליים - הצגה/GettyImages

עוד בוואלה!

אישה יפה בבגד-ים: מה הסיפור מאחורי הפפראצי ההיסטרי של ג'וליה רוברטס?

לכתבה המלאה
ג'וליה רוברטס. GettyImages
פוני וילון וענק של שופארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully