וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורל סימנוביץ' בשמלה שחורה מהפנטת

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 10:18

הדוגמנית המצליחה שכבר הפכה לאושייה מבוקשת באירועים בינלאומיים הגיעה לערב של המגזין GQ הספרדי בשמלת אוסקר משגעת - הנה כל הפרטים

לאירוע איש השנה של המגזין GQ הספרדי הגיעו מיטב האושיות המקומיות, ביניהם גם כוכב הכדורגל טיבו קורטואה לצד מישל גרציג והפאשניסטה הישראלית שכבר מזמן הפכה לשם מבוקש ברשימת המוזמנים של אירועים אופנתיים - קורל סימנוביץ'.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שמלת אוסקר מהפנטת - קורל סימנוביץ' באירוע של מגזין GQ/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הבעל סרג'י לא נכח באירוע שהתקיים במדריד, אבל סימנוביץ' בהחלט הצליחה לספק את הסחורה סולו. שמלת אוסקר שחורה לוהטת בעלת שרוולים ארוכים וכריות כתפיים מ-ze garcia בוטיק ספרדי, נפילה אלגנטית של שמלת המקסי על הרצפה ובד צמוד צמוד שהונח משגע.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
האחורה - קצת פחות/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הבד שהבריק קלות קיבל קונטרסט תודות לחלק הקטיפתי שהתווסף באזור המותניים והישבן. בפרונט קשירה נונשלנטית ממנה נפלו שתי קשירות ומאחור כיווצים בישבן - החלק הפחות מוצלח של השמלה.

לאיפור שיער לעומת זאת מגיעות מלוא התשבוחות עם אסוף מרושל יפהפה עם פוני מתנפנף ואיפור בחסות ז'יבנשי ביוטי - מעושן קלות בעיניים ושפתיים בנגיעה ורודה כהה.

עוד בוואלה!

יוניקורן: קורל סימנוביץ' לבשה לוק ורוד משגע

לכתבה המלאה
קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
גלאם מעולה ותכשיטים של NOCO/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

האקססוריז כמו תמיד מבית Noco, מותג התכשיטים של סימנוביץ' ואחותה - זוג עגילים נופלים ב-6,500 שקלים בזהב צהוב, המגיעים גם בזהב לבן ורוז גולד, וצמיד טניס מעודן אותו ענדה מעל שרוול השמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully