וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימותי שאלאמה כובש בגופיית שרשראות

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 12:44

השחקן טימותי שאלאמה הגיע לפרימיירת הסרט החדש בכיכובו "ווילי וונקה" כשהוא לבוש בגופיית שרשראות כסופה שלא הייתה מביישת כל פאשניסטה מחוננת. שיערו הפרוע מסודר למשעי ונרשמו גם מכנסי סיגר מחמיאים. נסיך הסטייל הבלתי מעורער

ג'וני דפ עשה תפקיד בלתי נשכח בתור ווילי וונקה בשנת 2005, האיש בממלכת השוקולד המהפנטת, נעליים גדולות מאוד בשביל נסיך הסטייל התורן להיכנס אליהן. אבל טימותי שאלאמה כבר צבר לא מעט נקודות בתעשיית הסרטים הבינלאומית, ולצד זה גם טייטל נחשב של פאשן אייקון כגבר שלא חושש לשחק עם המלתחה שלו. אז נכון, הרמנו גבה נוכח הזוגיות עם קיילי ג'נר, אבל מי אנחנו שנתערב בעניינים שבלב כאשר שאלאמה עדיין מצליח לסחרר בכל לוק מחדש.

טימותי שאלאמה. GettyImages
היי נסיך. טימותי שאלאמה בפרימיירה לווילי וונקה/GettyImages

לפרימיירת "ווילי וונקה" בפריז הגיע נסיך הסטייל בן ה-27 בגופיית שרשראות כסופה ורותחת של טום פורד, כזו שנתנה הצצה ל'סקין' מקולציית הנשים לאביב-קיץ 2024. בכדי להתמסר לטוטאל לוק נכנע השחקן לקור המקפיא של פריז בדצמבר ואף ז'קט לא נרשם בסביבה.

טימותי שאלאמה. GettyImages
גופיית שרשראות רותחת של טום פורד/GettyImages

ההשלמה הנכונה הגיעה במכנסי הסיגר השחורים שהונחו עליו במדויק, פלוס מגפיים גבריים עם עקב קטנטן ואף קטום. שיערו נראה פרוע אך מסודר למשעי, ולא יודעות, אנחנו בתחושה חזקה מאוד שגם מהסרט אנחנו כלל לא נתאכזב.

עוד בוואלה!

שיק ושוק: מה לבשו קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה ליציאה מהארון?

לכתבה המלאה
טימותי שאלאמה. GettyImages
השלמה חכמה עם כנסי סיגר ונעליים גבריות במיוחד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully