וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח לב הזהב: דמי מור כובשת את השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 10:04

לגאלה השנתית של מוזיאון האקדמיה לשנת 2023 בלוס אנג'לס הגיעו מיטב הכוכבים במטרה לגייס כספים לתערוכות המוזיאון ותוכניות ציבוריות. בין המרהיבות ביותר היו דמי מור בת ה-61 בשמלת פרח תלת מימדי נוצצת ושיער בת הים

אירוע הגאלה של מוזיאון האקדמיה לשנת 2023 יצא לדרך בלוס אנג'לס קליפורניה השבוע, איוונט שנועד לגייס כספים לתערוכות המוזיאון ולתוכניות ציבוריות. השנה הגאלה מכבדת גם אורחים מפורסמים מיוחדים כמו מריל סטריפ, מייקל בי ג'ורדן, אופרה ווינפרי וסופיה קופולה, כולם זכו להערכה על תרומתם האישית לקולנוע ולסיפור סיפורים.

השטיח האדום היה עטור כוכבים מנטלי פורטמן בדיור, ליאונרדו דיקפריו סוליקו כמובן, היילי ביבר בשמלה נוצצת של סן לורן, קנדל ג'נר באדום-כתום של פנדי, זואי קרביץ בשמלה חומה מתוחכמת של סן לורן ואווה לונגוריה בפאייטים זהובים.

דמי מור. GettyImages
שמלה נוצצת ושיער ארוך ומטמטם/GettyImages

אורחת חשובה נוספת הייתה דמי מור המשגעת בת ה-61, שמצליחה לבלוט בכל שטיח אדום כשהיא לובשת שמלה זוהרת עם פרח תלת מימדי עצום. תחת הסטיילינג של בראד גורצקי, שמלווה את הכוכבת המשובחת כבר תקופה, הגיעה מור בשמלת מקסי זוהרת בצבע ניוד ורדרד ששינתה גוונים ככל שזזה מור על השטיח האדום.

דמי מור. GettyImages
פרח תלת מימדי מדהים/GettyImages

לשמלה של תמרה ראלף, המותג שהלביש לאחרונה את ביונסה גם לסיבוב ההופעות שלה 'רנסנס'', שבראשו עומדת תמרה, המייסדת של ראלף אנד רוסו ומ-2022 גם במותג הנושא את שמה, סממני קוטור מובהקים. מהבד ועד הסילואטה - שמלה שישבה על דמי בול וניכר כי גם היא הרגישה בה בשיאה.

עוד בוואלה!

לחזייה שלום: דמי מור שומטת לסתות בשני לוקים מטריפים

לכתבה המלאה
דמי מור. GettyImages
משגעות אחת אחת. אמבר ולטה ודמי מור/GettyImages

החלק השובב הגיע דווקא בעיצוב השיער, לא החלק הקלאסי של השחקנית אלא גלי מרענן שסורק לצד ממנו בצבצו שני עגילי יהלומים נופלים של קרטייה. את הלוק חתם גורצקי עם סנדלים מינימליסטיים תואמים של ג'ימי צ'ו, תיק קלאץ' זהוב וצמיד שהגיע כחלק מסט עם העגילים, עליו דווקא היה אפשר לוותר בשמלה.

  • עוד באותו נושא:
  • דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully