וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה ל"ילדה היפה בעולם" שאימא שלה הואשמה בחשיפתה לפדופילים?

13.12.2023 / 0:06

עברו 6 שנים מאז פגשנו את מי שרבים הכתירו כילדה היפה ביותר בעולם, אנסטסיה נייזבה שדיגמנה עבור מותגים מובילים בזמן שברשת תקפו את אמא שלה ש"חושפת אותה לפדופילים". מה קרה לה מאז? יצאנו לבדוק

אנסטסיה נייזבה בגיל 6/anna_knyazeva_official

על אנסטסיה נייזבה סיפרנו לכם ב-2017 כשהייתה רק בת 6 וכבר זכתה לדגמן עבור מותגי האופנה המובילים ברוסיה, להפוך לפנים של חברת אופנה יוקרתית ולהוביל עמוד אינסטגרם פופולארי עם חצי מיליון עוקבים. היא גם זכתה בתואר המאוד מחמיא: 'הילדה היפה ביותר בעולם'. האם היא עדיין כזאת? בגדול התשובה היא "בהחלט כן".

אז לפני 6 שנים הצגנו לכם כאן את אנסטסיה, הילדה עם העיניים הכחולות העמוקות והיפות להפליא, השיער הגולש בצבע חום ערמונים ופני המלאך שנראות כאילו נלקחו מסרט דיסני. הכריזמה הטבעית שלה והיופי עוצר הנשימה כבשו לבבות ברחבי העולם, אבל הדרך להצלחה לא הייתה פשוטה: אמה אנה - שניהלה את עמוד האינסטגרם של אנסטסיה ועודדה אותה לדגמן - הוצפה בהודעות של הורים מודאגים וזועמים שלא הסכימו עם החשיפה שהיא מעניקה לבתה בגיל כה צעיר. הורים רבים טענו אז שהיא "מזמינה טורפים מקוונים ופדופילים" בכל פעם שהיא מפרסמת תמונות של בתה באינסטגרם.

כך היא נראתה כשרק הכרנו:

הביקורות לא מנעו מאנה ואנסטסיה להמשיך בדרכן, אותה הן התחילו כשאנסטסיה הייתה רק בת שנתיים וחצי. אנשי אופנה רבים שעבדו עם אנסטסיה סיפרו שהיכולת הטבעית שלה לעמוד מול מצלמה ולהרגיש בנוח הפתיעו אותם, כי בכל זאת היא רק ילדה.

אנה הצליחה ליצור מרחב מוגן עבור בתה ועזרה לה לזרוח דרך סדרה של תמונות שנבחרו בקפידה עבור האינסטגרם שלה וגרמו לרבים לשים לב אליה ולחזק את מעמדה כמשפיענית צעירה.

עוד ילדות יפות שגדלו
לא תאמינו איך נראות היום מי שהיו בגיל 7 "התאומות היפות בעולם"

איך גדלת! כך נראית היום הילדה שכונתה "הברבי השרירנית"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

וכך היא נראית היום:

בשנת 2017, כשאנסטסיה הייתה בת 6, היא זכתה לתואר נחשק על ידי ה-Daily Mail: "הילדה הכי יפה בעולם". התואר הזה הודהד בכל הרשת ובכלי תקשורת נוספים והביא לה כמה חוזים רציניים עם מותגי אופנה והופעות טלוויזיוניות. בשנת 2018 היא הגיעה למקום החמישי והמכובד ברשימת הילדים היפים בעולם של L'Officiel, מה שעוד יותר חיזק את מעמדה וגם הביא לה תפקיד בסרט.

עם ההישגים המרשימים האלה, אנסטסיה ביססה את עצמה כיותר מדוגמנית צעירה. היא התגלתה ככוכבת עולה על פני קשת של תחומי בידור - והותירה כבר חותם על עולמות האופנה, העסקים, הטלוויזיה והקולנוע. הסיפור שלה ממשיך לעורר השראה, ומדגים שעם כישרון ונחישות (ואימא שלא מוותרת) - אפשר להצטיין כמעט בכל תחום.

אז:

והיום:

ומה עם הלימודים?

על אף הזרקור העצום שהופנה אליה, אנסטסיה הצליחה לשמור על חיי יומיום של ילדה רגילה. היא איזנה בין התהילה לילדות נורמלית, למדה בחריצות בבית ספר ציבורי ונפגשה לשחק עם חברות בכל רגע פנוי. מי שהגן עליה מפני השפע והפזרנות של תעשיית הבידור היא אמה, שהבטיחה להמשיך לחנך את בתה על צניעות ומחויבות למטרה. היא הצליחה לאפשר לאנסטסיה להגשים את שאיפותיה תוך כדי שמירה על ההנאות הפשוטות שילדה בגילה צריכה לעבור.

התמדתה, הכריזמה והמראה הכובש של אנסטסיה הפכו אותה לדוגמנית מבוקשת בתעשיית האופנה. היא כיכבה על שערי מגזיני אופנה יוקרתיים, צעדה על מסלולי התצוגות של מעצבים בעלי שם ושיתפה פעולה עם מותגים מובילים. וכן, למרות הפיתויים שהציע לה עולם האופנה, אנסטסיה נשארה על הרגליים על הקרקע - ממוקדת בלימודים.

עוד קצת מפעם:

והיום:

גם היום, למרות יש לה מילוני עוקבים ברשתות החברתיות, היא שומרת על אורח חיים מאוזן. היא נהנית מפעילויות שונות המעשירות את חייה ומעניקות תחושת סיפוק, בין אם זה עיסוק בספורט, תחביבים, יצירה או בילוי זמן איכות עם אנשים שהיא אוהבת. היא התמסרה לשיעורי אנגלית וריקוד ומחזיקה באהבה עמוקה לשירה. שאיפות הקריירה המגוונות שלה כוללות גם להיות וטרינרית וקונדיטורית - ונראה שגם כאן לא יהיה דבר שיעצור בעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully