וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראות היום מי שהיו בגיל 7 "התאומות היפות בעולם"

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 0:27

האחיות ליה רוז ואווה מארי קלמנטס זכו לתואר המאוד מחמיא "התאומות היפות ביותר בעולם" כשהיו רק בנות 7, אז הן כבר כבשו את עולם הדוגמנות והרשתות החברתיות. היום הן כבר בנות 13 והן לגמרי רשאיות להמשיך להחזיק בתואר. כך הן נראות היום

רק בנות 7: התאומות היפות בעולם בשנת 2018/theclementstwins

איך הן גדלו לנו: כשדיווחנו לכם לראשונה על "התאומות היפות ביותר בעולם" שכבשו את עולם הדוגמנות והרשתות החברתיות - הן היו רק בנות 7, והנה הן כבר חגגו יום הולדת 13 והן עדיין יכולות לשמור לעצמן בגאווה את תואר התאומות היפות בעולם.

כשאווה מארי וליה רוז קלמנטס, הידועות ברשת בכינוי "התאומות קלמנטס", נולדו ביולי 2010, כולם אמרו להוריהן שבנותיהן הן משהו מיוחד. להורים ג'קי וקווין קלמנטס, היה כבר ילד יפייפה בשם צ'ייס, שנולד ביולי 2008, אך התאומות הזהות שהגיעו שנתיים לאחר מכן גנבו ממנו את אור הזרקורים. השתיים דיגמנו לראשונה בגיל שישה חודשים בלבד, אך אז הקריירה שלהן עוד הייתה בחיתולים.

בשנת 2017, ביום הולדתן השביעי, אמן, ג'קי, שהייתה אז בת 37, פתחה חשבון אינסטגרם ציבורי עבור התאומות שלה, בו היא נהגה לשתף תמונות וסרטונים שלהן מחיי היומיום. עד מהרה החשבון התחיל לצבור פופולריות, כשעד דצמבר 2017 לתאומות קלמנטס היו למעלה מ-139,000 עוקבים באינסטגרם.

כך הן נראו אז:

החשבון נוהל על ידי אמן, שהבטיחה שלא תתן לתהילה לעלות להן לראש. "הצגתי בפני הבנות את הרעיון שלי, שאם הן היו מוכנות לזה - בנוסף לשיעורי הריקוד ולאימוני השחייה שלהן - הן יוכלו לתת צ'אנס לדוגמנות", כתבה אז ג'קי בבלוג, "לא הופתעתי בכלל כשהן התחילו לקפוץ מהתרגשות ולא יכלו לחכות להתחיל כבר. הן אהבו לבצע את שגרות הריקוד שלהן מול קהל, כל קהל. הן אהבו להיות במרכז תשומת הלב".

רגע לפני חג המולד 2017, אווה וליה כבר השלימו 6 עבודות שהוקצו להן על ידי שתי סוכנויות דוגמנות שונות - וחתמו על מספר חוזים עם מותגים ומגזינים של בגדי ילדים. לאורך השנים הן עבדו עם מספר מותגים יוקרתיים כולל כולל נייקי, דיסני, מאטל וטארגט, נרשמו למספר סוכנויות דוגמנות כולל LA Models, Eris Talent Agency ו-God & Beauty והצטלמו למספר מגזינים נחשבים, ביניהם מגזין La Petite Magazine ו- VÉG-A-PORTÉR. "הן 'אוהבות' כל דקה!" ג'קי כתבה אז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

וכך הן נראות היום:

במרץ 2019 ג'קי שוחחה עם Buzzfeed וחשפה שמספר העוקבים שלהן הגיע ליותר ממיליון, "זה רק יביא להזדמנויות נוספות עבורן", היא אמרה אז, "השנה האחרונה הייתה ממש מהנה ומרגשת עבור אווה וליה. בין אם אלו חוויות קניות פרטיות, מתנות של מותגים מכל העולם או צילום תמונות עם מעריצים - הבנות זכו לחוויה מדהימה עד כה".

אימן הואשמה לא פעם בניצול בנותיה למטרות רווח, כשמבקרים טענו שהיא דחפה אותן בגיל צעיר מדי לעבוד סביב השעון בעולם הדוגמנות הנוקשה. היא השיבה אז לביקורת: "הרבה אנשים מניחים שהורים מרוויחים כסף, רק בגלל שהם רואים את ילדיהם עובדים קשה. זה לא נכון! אני יודעת שבמקרה שלנו - ואני מאמינה שברוב המקרים - ההורים מוציאים הרבה יותר כסף ממה שהם מרוויחים כדי לדאוג לילדיהם, אבל אני מניחה שאם באמת נשים את כל זה בפרספקטיבה הנכונה, הכסף שאנחנו כהורים מוציאים עכשיו כדי לתמוך בילדים שלנו במשהו שהם אוהבים לעשות, יאפשר להם להרוויח כסף בו יוכלו להשתמש ללימודים, לרכב או לבית בעתיד. אם נחשוב על זה טוב, אחרי הכל זה באמת לא כזה נורא".

עוד בנושא:
פעמיים כי טוב: התאומות האופנתיות הכי שוות באינסטגרם

התאומות אולסן 2.0: האחיות הדניות שחובה לשים עליהן עין

@labrantfam.fishfam.piper #fyp #clementstwins Go follow there family on tiktok @The_Clements_Crew ♬ Best Friends - Stella Calisie

לפני 3 שנים פורסם כי אביהן, קווין, אובחן עם לוקמיה (סרטן הדם) ולימפומה. הבנות החליטו לקחת על עצמן משימה לעזור לו ולמצוא עבורו תורם מח עצם. על אף שהקמפיין עבור האב זכה להצלחה, קווין גילה מאוחר יותר שאחיו הוא תורם מתאים ועבר השתלת מח עצם.

כיום ומספר העוקבים שלהן באינסטוש כבר עומד על 2.1 מיליון. הן ממשיכות לדגמן יחד ומספרות שהן אינן מתכננות להפסיק על אף שהספיקו לעשות בקריירה שלהן יותר ממה שהרבה דוגמניות אחרות הספיקו לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully