וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים קוטור: לוק הלובסטר של זנדאיה הוא בהחלט חגיגה לעיניים

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 8:44

הסטייליסט הוותיק של זנדאיה חבר לקולקציה האחרונה של סקיאפרלי והתוצאה היא טוטאל לוק שהוא שידוך משמיים, או מהמצולות. זה הסיפור שמסתתר מאחורי הפיס האומנותי בצורת לובסטר - שמתאים בול לקו האופי הסופר יצירתי (ולפעמים מקריפ) שמנחה את בית האופנה האיטלקי

פלורנס פיו וזנדאיה. אינסטגרם comfort.pugh, צילום מסך
הלובסטר כשר? זנדאיה ופלורנס פיו/צילום מסך, אינסטגרם comfort.pugh

אם יש משהו שזנדאיה (27) יודעת לספק, זה לוקים בלתי נשכחים - כאלה שהתפירה שלהם רק עליה תראה כל כך מדויקת. בשבוע האחרון פנתה השחקנית הכי רותחת בהוליווד אל מראה מונוכרומטי שלגמרי נחתם כחגיגה נעימה לעיניים, כשהגיעה לכנס הקומיקס CCXP בברזיל לראיון פאנל עם פרטנרים שווים לא פחות - אוסטין באטלר, טימות'י שאלאמה (מתות להיות זבוב על הקיר באולפן) ופלורנס פיו.

השחקנית הצעירה לבשה פיס שלא מבייש שום יצירת אומנות, היישר מתצוגת המסלול האחרונה של סקיאפרלי לאביב-קיץ 2024. ההיי-לייט של האירוע התמקד כמובן בחצאית בעלת אלמנט תלת מימדי שקיבלה השראה מאחד המוטיבים המוכרים ביותר של המותג האיטלקי: הלובסטר.

חצאית עפרון בגזרת מקסי עם דיטיילס של כיווצים מחטבים בצידי המותניים שמובלים היישר לסיי הענק שכאמור לא ניתן לפספס, לובסטר תלת מימדי הכולל עמוד שדרה, רגליים וכן, גם מחושים. מי שחתום על הלוק השמנתי הוא הסטייליסט הצמוד והבסטי של זנדאיה, לואו רואץ' (זאת אחרי תקופה ארוכה לאחר שהכריז על פרישתו מעולם האופנה), שדאג לציין בסטוריז בעמוד האינסטה שלו את כל הפרטים החשובים שמוכרחים לדעת.

עוד בוואלה!

טימותי שאלאמה כובש בגופיית שרשראות

לכתבה המלאה

מסתבר שהעיצוב המוטמע בחצאית אינו באמת לובסטר, אלא "תולעת חול" מוזרה ובדיונית, שהיא למעשה אובייקט בהומאז' ברור לשמלת הלובסטר של מייסדת הבית אלזה סקיאפרלי שעוצבה בשיתוף סלבדור דאלי. היצירה המקורית היא שמלת משי בהירה עם פרינס אדמדם משנת 1937, שהייתה די קיצונית לתקופתה והשתייכה לתנועת האמנות הסוריאליסטית של שנות ה-30.

דניאל רוזברי, מנהל הקרייאטיב הנוכחי של מותג העל אינו זר לסגנון הסוריאליסטי (כולנו זוכרות את קיילי וראש הנמר המזויף), לכן יותר מהגיוני שירצה לפרש מחדש את יצור הים עבור הקו האחרון שהשיק בהתאם לשנתון העכשווי שיקבל משמעויות משלו.

שמלת הלובסטר של אלזה סקיאפרלי, 1937. אינסטגרם moda365oficial, צילום מסך
שמלת הלובסטר המקורית בעיצובה של אלזה סקיאפרלי (1937)/צילום מסך, אינסטגרם moda365oficial

אחרי שיעור היסטוריה מזורז, נספר שזנדאיה שמרה על שאר הלוק באלנגטיות יתרה. לחצאית המפוצצת נוספה חולצה מכופתרת על אותו הגוון, שנשארה ברובה פתוחה. בגזרת השוז החליקה את עצמה אל זוג נעלי עקב אופטיות מחודדות, כאלה שסיפקו את הגימור הסופי המושלם למראה החורפי הלבן שנבחר עבורה.

בכל הנוגע לגלאם וביוטי, נרשמה תסרוקת קארה במראה הרטוב כשהחלק העליון מוחלק ומסורק באופן קפדני וקצוות השיער מרשות לעצמן להתפזר מעט לצד איפור ששמר על קו טבעי ורגוע. טאץ' אחרון של אקססורי - זוג עגילי זהב כסופים ומעוגלים מבית בולגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully