וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח הקודש: קייט מידלטון קורנת בכנסייה

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 10:51

הנסיכה מווילס זורחת במזמור לקראת חג המולד בכנסיית ווסטמינטר כשהיא בטוטאל לוק לבן מלאכי מכף רגל ועד ראש. האאוטפיט היה נהדר, אבל הכי נדהמנו מעור הפנים - טיפול זוהר או הקור הקטלני של לונדון?

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

החגים בעיצומם בממלכה הבריטית ובסוף השבוע הגיעה המשפחה המיוחסת לכנסיית ווסטמינסטר להשתתף במזמור השנתי לכבוד חג המולד. הנסיכה מווילס הפציעה בטוטאל לוק לבן מלאכי עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר ונראתה קורנת במיוחד.

קייט מידלטון. GettyImages
בין הלוקים המוצלחים שלה - קייט מידלטון מגיעה לכנסייה/GettyImages

כבר תקופה ששיערה השופע הפך לדיבור בקרב מגזיני האופנה וגרופיות משפחת המלוכה ברחבי העולם. גלי, מלא, מדורג בצורה מחמיאה ביותר ומלא ברק. הפעם אנחנו מחויבות להוסיף גם את פניה הקורנות לקטגוריית הביוטי בה היא מצטיינת.

ייתכן וזה החזר האור של הלוק לבן אותו היא לובשת, הצללית החומה שהרימה את עפעפיה, טיפול זוהר (מעולה) לפני האירוע או שזה בכלל הקור הקטלני של לונדון שנתן השראה של מתיחת פנים טבעית - כך או כך השתגענו על המראה.

קייט מידלטון. GettyImages
טיפול זוהר אצל הקוסמטיקאית או שזה בכלל הקור?/GettyImages

את הלוק התחילה קייט במכנסיים לבנים מתרחבים בגזרה גבוהה של הולנד קופר שצוותו לסריג קלאסי של kiltane. המעיל המויט והארוך היה של קריס קר ונעלי הסטילטו מזמש בצבע קפה שייכות לג'יאנביטו רוסי, אותן מחזיקה קייטי בארון הנעליים שלה בכל צבע אפשרי.

בידה אחזה תיק קטן של strathberry ונתנה טאצ' אחרון עם העגילים האייקונים הנופלים של ואן קליף אפרל. דגם 'אלהמברה', זהב 18k, בגוון פנינה משגע אותו עיצבו לראשונה במותג בשנת 2006 ומוערך בכ-24,000 שקלים.

קייט מידלטון. GettyImages
עגילים של ואן קליף אפרל, מעיל צמר של קריס קר/GettyImages

עוד בוואלה!

קרבית: קייט מידלטון בצבעי הסוואה

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
זוהרת בכנסייה. מידלטון והילדים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully