וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם במפשעות: נטלי דדון מצמררת בעצרת האנטישמיות בברלין

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 10:31

לצעדת הענק נגד האנטישמיות בברלין הצטרפה נטלי דדון לזעוק את זוועות הטבח של ה-7 באוקטובר ומנגד - את השתיקה הרועמת של העולם. בבגד לבן מוכתם דם בעיצוב ישראלי בלטה הדוגמנית בין ההמונים והדהדה את מקרי האונס

בדים מהם מעצבים ישראלים הופכים לרוב לשמלות ערב או אנסמבלים בועטים, משמשים לאחרונה כהסברה אופנתית פעילה בהמון חזיתות. שמלת החטופים של אוריה עזרן, אישתו של יו"ר הקהילה היהודית בפינלנד גם כן עם שמלה ועליה שמות החוטפים לאירוע בבית הנשיא בהלנסינקי וגם חברת המועצה מניו יורק עטופה בשמלת דגל ישראל בצבעי כחול לבן עם מגן דוד ענקי. שמלות די 'נעימות' סך הכל שעדיין מעבירות את המסר, אך לא מטלטלות כמו הלוק הזועק של נטלי דדון מעצרת האנטישמיות בברלין אמש (ראשון).

נטלי דדון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הבגד המצמרר של נטלי דדון בעצרת הענק נגד אנטישמיות בברלין/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

"הגעתי לאדמת ברלין שספגה כל כך הרבה דם של אחי ואחיותיי במעלות הנושקות לאפס כשאני עטופה בדגל שלי", כתבה דדון בדף האינסטגרם. "אני עומדת כאן, באנדרטת זיכרון השואה בעצרת התעוררות נגד האנטישמיות בעולם. הגיע שוב ה-never again, רק שהפעם שמרו עלינו שוטרים גרמנים. אני יותר מגאה לצעוד באדמת ברלין בבגד שלא השאיר שום צל של ספק וצעק את שאחיותיי לא יכלו לצעוק עוד".

נטלי דדון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הלוגו של זק"א ודם במפשעות ובחזה - בעיצובם של ינקי ונטף/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

צמד המעצבים ינקי ונטף העומדים מאחורי הלוק המצמרר של דדון הם כאלו שיודעים להעביר את המסר חד וחלק - עיצובים בועטים שמקדשים את גוף האישה, רק הפעם במקום להתמגנט לגזרה המחמיאה יש להזדעזע מהעיצוב וכתמי הדם.

מכנסיים לבנים ועליהם הלוגו של זק"א וכתם דם נשפך מאזור המפשעה. מעל החולצה של זק"א שקיבלה הדגשה עם כריות כתפיים, הולבש מחוך צמוד שנצבע באדום דם באזור הקאפים - הכל כדי לדמות ולהדהד את ההתעללות הברוטלית שעברו (ועדיין עוברות) הנשים מה-7 באוקטובר. ארגוני הנשים בעולם עדיין לא מגנים בתוקף את פשעי המלחמה של החמאס, על כן גם דאגה דדון לתיוג ברור של Un women.

נטלי דדון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"בבגד שלא השאיר שום צל של ספק". נטלי דדון בברלין/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בסקיצה שפירסמו נטף וינקי גוליאן, שאחראים לרוב על לוקים משמחים יותר כמו בגדי ההופעות של נועה קירל ונונו, מצורף הלוק אותו לבשה דדון ולצידו כיתובים באנגלית - "אנחנו נהיה הקול שלך", "אונס זה אונס" וגם "אנחנו מאמינים לך, אפילו שאת מתה".

עוד בוואלה!

שמלת החטופים: המעצבת הישראלית מטלטלת את הרשת

לכתבה המלאה
נטלי דדון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הסקיצה של ינקי ונטף - "אונס זה אונס!"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully