וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואו טיים: סידני סוויני מספקת את האסקפיזם המושלם

השחקנית הרותחת משיקה את סרטה החדש לצד גלן פאוול, כן, זה שטענו כי היא מנהלת עימו רומן בזמן שהיא מאורסת ומפציעה במספר לוקים מעניינים לצורך מסע היח"צ המתוקשר. ממחשוף מכובד בשמלה נוצצת ועד סט סריג לבן סופיסטי - קצת שינוי אווירה

באוגוסט האחרון הגיבה סידני סוויני לשמועות הבלתי פוסקות על הרומן בינה לבין גלן פאוול, הכוכב שמשחק לצידה בסרט החדש Anyone but you "זו קומדיה רומנטית וזה מה שאנשים רוצים", אמרה בריאיון למגזין Variety, "אנשים מצפים לשמועות כאלה, ואנחנו נותנים להם אותן".

ברקע עדיין אירוסים לג'ונתן דווינו, איתו היא ממעיטה להיראות בפומבי, אך כעת במסע היח"צ הקדחתי לסרט החדש, אנחנו לגמרי יכולות להבין מדוע צצו שמועת על יחסים חמים בינה לבין פאוול. הכימיה? לגמרי שם.

לפרימיירה בניו יורק הגיעה סוויני המטמטמת בת ה-26 בשמלת קריסטלים נוצצת של מיו מיו. מחשוף ריבועי יפה שהחמיא לדקולטה, חגורה שחורה מתחת לבית החזה שתחמה את כל האזור ומחטב בצבע ניוד שבצבץ בין טיפות הקריסטל שקישטו את השמלה. לוק זוהר שהתאים לערב, אך פחות מוצלח מהשלישייה שקדמה לו, עת זגזגה סוויני בין תוכניות בוקר וראיונות.

סט סריג מנחם של סקיאפרלי - חצאית לבנה ארוכה נפתחת עם סריג גולף תואם בלבן עליו הולבשו שני צמידי סטייטמנט זהובים של סקיאפרלי ועגילים נופלים תואמים. לוק משגע וגבוה אותו רקחה לסוויני הסטייליסטית הצמודה מולי דיקסון ואף קינחה במגפיים גבוהים עם לוגו המותג בפרונט. סגנון שלא נראה על השחקנית בעבר ולגמרי שווה לאמץ.

עוד נקודות זכות מגיעות לטוטאל לוק של בלמיין עם ג'ינס פדלפון בגזרה גבוהה, וסט שחור עם כפתורים זהובים ומעיל צמר ארוך אותה הניחה על השחקנית על כתפיה בנונשלנט. נגיעה שובבה עם סרט בשיער, משקפי שמש שחורים עם עדשה כהה ולוגו המותג בצד ונעלי פלטפורמה אימתניות שבצבצו מהדנים.

לוק מתקתק אחרון גם כן בחסות מיו מיו, איתם סוויני משתפת פעולה כבר תקופה שם המשיכה עם הקשת בשיער, אזרה אומץ ויצאה לקור הניו יורקי ללא מעיל. שמלת סרפן שחורה ומתחתיה מכופתרת לבנה עם ראפלס מעודנים, משקפי שמש קלאסיים של מיו מיו, גרביים שחורות עד הברך וסנדלי פלטפורמה עם פפיון עליו מוטבע לוגו המותג.

עוד בוואלה!

התחלנו: הלוקים הכי מעניינים מפסטיבל הסרטים בוונציה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully