וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפות והנכונות: בלייק לייבלי וטיילור סוויפט קורעות את מנהטן

עודכן לאחרונה: 15.12.2023 / 8:46

הבסטיז טיילור סוויפט ובלייק לייבלי יצאו לחגוג את יום הולדתה של הזמרת בערב בלתי נשכח. הן נעלו את ה'דנסינג שוז' שלהן, דאגו לשמלות סקסיות ויצאו לקרוע את העיר

בעבר הייתה תהייה קלה האם החברות הפוטוגנית של טיילור סוויפט ובלייק לייבלי היא לשם הנראות ותו לו. זמרת הפופ המצליחה והשחקנית הפופולרית כבר שנים הולכות יד ביד (ליטרלי), אך גם אם אחת נעלמת מעט מאור הזרקורים ניכר כי השתיים ממשיכות לתחזק את מערכת היחסים העמוקה.

סוויפט ולייבלי מצליחות להגדיר מחדש שאת הביוטי girls night out ופפראצי חדש ומושלם שלהן כשהן יוצאות לחגוג ברחובות ניו יורק את יום הולדתה ה-34 של הזמרת הוא בהחלט משהו להתעכב עליו. טוטאל לוקים שחורים, גרביונים סקסיים ומגפיים אימתניים - ערב של כיף חיים.

סוויפט, כלת השמלה, לבשה שמלת מיני שחורה ומשגעת עם שסע קטנטן ועליה אלמנטים של ירח ועננים בצבע כסף של cliopeppiatt בעלות 8,700 שקלים. לצורך חימום בטמפרטורות המקפיאות של ניו יורק הוסיפה מעיל פרווה שחור ואת רגליה השיארה חשופות עם נעלי פלטפורמה בקישוט פפיון עשוי פרווה ותיק כסוף קטנטן.

האימא לארבעה הלוהטת בת ה-36 לבשה שמלת עור צמודה עם שסע נדיב ממנו בצבצו גרביונים רשת מעניינים. את תוספת הנעליים פחות חיבבנו כשלייבלי בחרה במגפי שרוכים גבוהים של כריסטיאן לובוטין אבל האקססוריז לעומת זאת היו לעניין. עומס של צמידי שלשלאות זהובים, עגילי חישוק דומיננטיים ותיק שאנל עם רקע זהוב ותיפורים שחורים אותו אחזה בידה.

לייבלי, שכנראה רגילה למזג האוויר המקפיא של ניו יורק סיטי, ויתרה על מעיל והשקיעה את מלוא האנרגיות בסידור השיער - ווייבי אולד הוליווד סטייל שהחמיט בטירוף לשיערה הארוך. חולמות להיות זבוב על הקיר בערב שכזה.

עוד בוואלה!

שוב הדיסקו כאן: בלייק לייבלי תמיד זוהרת, אבל הפעם - וואו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully