וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הדיסקו כאן: בלייק לייבלי תמיד זוהרת, אבל הפעם - וואו

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 6:51

זה שאנחנו אובססד עליה זה כבר ידוע ומקובל, אך הפעם אנחנו חייבות לציין שבלייק לייבלי התעלתה על עצמה בכמה רמות, כשהגיעה לתצוגה של ידידה מעצב האופנה מייקל קורס בפאשן וויק ניו יורק. הפיגורה, הדיוק, רעמת השיער המטריפה - בקיצור מלכת הדיסקו. כל הדיטיילס כאן

בלייק לייבלי וריאן ריינולדס/gettyimages
בלייק לייבלי, שבוע האופנה ניו יורק 2023. Jamie McCarthy/Getty Images, GettyImages
אחת שיודעת - והיא יודעת/GettyImages, Jamie McCarthy/Getty Images

שבוע האופנה בניו יורק ממשיך למגנט אליו את מיטב השמות הגדולים בביצה ההוליוודית. אתמול הייתה זו תצוגת קולקציית מייקל קורס לאביב-קיץ 2024, שהביאה בהמוניה לפארק בברוקלין עוד רשימת אי-ליסט שבאה לפרגן למעצב הידוע מאוליביה ויילד, האלי ברי, ונסה הדג'נס וגם השחקנית והבמאית בלייק לייבלי.

כאחת שיודעת - והיא יודעת, לייבלי נמנית בין חובבות המותג המושבעות לכן לא פלא שהגיעה לחגוג את קו העיצוב החדש לצד המעצב. העולם קיבל לפני מספר חודשים בברכה את בנה הרביעי (אנחנו כאן עוד ממתינות יפה שתחשוף את שמו) עם בעלולי ריאן ריינולדס, לכן הלוק איתו החליטה להגיע לתצוגה היה לגמרי עוד נקודת אור ומוטיבציה מטורפת לכל אלה המשוכנעות שחייב לרוץ להתחטב מיד בצאתן מחדר הלידה.

בלייק לייבלי ומייקל קורס, שבוע האופנה ניו יורק 2023. Dimitrios Kambouris/Getty Images, GettyImages
חובבת מושבעת של המותג, לייבלי ומייקל קורס/GettyImages, Dimitrios Kambouris/Getty Images

הפיגורה שהציגה בלייק, חשפה קימורים סקסיים להפליא בזכות אוברול זהב מנצנץ מקולקציית הבית החדשה של מייקל קורס כמובן, גזרה צמודה שהבליטה כל איבר אפשרי על הבאדי המשגע. וואן פיס מלא תיפורי פאייטים מיניאטוריים עם סיומת פדלפון מתרחבת במיוחד שהסתירה את השוז מתחת, כשהחלק העליון התאפיין במחשוף עגול שהמשיך לכדי כתפיות גופייה פשוטות.

סביב המותניים נכרכה חגורת עור דקה שרצועתה הארוכה נשארה תלויה באוויר ונתנה את הטון העדכני יותר שהייתה להשלמה מדויקת בצבע קאמל בהיר, בדומה לבסיס האוברול עליו הונחו הפאייטים המוזהבים. לכל הטוב הזה לעיתים נרשמה השחלה של מעיל בז' ארוך שלרוב הונח בצד וטוב שכך.

עוד בוואלה!

פמלה אנדרסון היא כבר סטייל אייקון עם קבלות

לכתבה המלאה

נראה היה שצוות הגלאם של לייבלי קיבל ויז'ן מאוד ספציפי ולקח קצת השראה גם מהסבנטיז. רעמת השיער המתולתל והמוברש קפץ לעיניי כל בברק בריא ומעורר קנאה. תחת שיערה הפזור הצלחנו להבחין בזוג עגילי חישוק גדולים מזהב, ומעבר לכך חוץ מטבעת בידה השמאלית, לצד מניקור אדמדם - לא נרשמו תכשיטי סטייטמנט בולטים במיוחד (אם בכלל). אזור החזה נשאר נקי גם הוא כשהיא דואגת לשמור על עצמות בריח חשופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully