וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן קרצוף: 8 מסכות ופילינגים שבאמת נותנים עבודה

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 12:06

את המועקה הקבועה הם לא ירפאו - אבל כדאי לעשות מקום לפילינג ומסכה מטהרת בשגרת הטיפוח שלנו בכדי לטשטש את האפרוריות. מי כן יכולה להשתמש בפילינג, מה המינון השבועי המומלץ ואילו מוצרים באמת ייתנו עבודה? יצאנו לבדוק

אם אתן מרגישות אפור מבפנים ומבחוץ, הגיע הזמן לעשות מקום לפילינג. את המועקה הקבועה הוא לא ירפא, אבל הוא יכול לעזור להחזיר לכן את הצבע לפנים, וכל דבר קטן נעים הוא משהו להיאחז בו. ליאת הלפרט פליסר, סמנכ"לית הדרכה בדרמלוג'יקה ישראל, ממליצה על שימוש בפילינג בשגרת הטיפוח הקבועה. "התפקיד של הפילינג הוא להיפרד מתאים מתים שסיימו את תפקידם ולאפשר מקום לתאים חדשים. הקצב של חילופי התאים משתנה בהתאם לפרמטרים כמו גיל, מזג אוויר - וגם מצב נפשי. תאים שנתקעים גורמים לאפרפרות, עור מחוספס יותר ומונעים מחומרים פעילים לעשות את העבודה. כולנו צריכים פילינג - השאלה היא באיזה מינון, מאיזה סוג ובאיזו תדירות".

חשוב לציין כי ההרכב של הפילינג הוא קריטי - עולם הטיפולים עמוס בחומרים אגרסיביים, ו"אדום ושורף" לא מביא את התוצאה, אלא דווקא מעכב אותה. יש פילינגים יומיים, שטחיים, לשימוש ביתי, ויש חומרים מקצועיים לשימוש במכון תחת השגחה. "חשוב להקפיד גם לא להשתמש במקביל לתכשירי הפילינג גם בתכשירי ניקוי עם חומצות", מוסיפה הלפרט, וכדאי להתחיל בטיפול 2-3 פעמים בשבוע ולעלות בהדרגה, לפי תגובת העור".

נסייניות המדור מרחו, חיכו, התייבשו ושטפו בתנועות מעגליות, הוסיפו גם מסיכות כדי לטהר את העור ולהחדיר קצת חיוניות ולהלן ההמלצות:

LIQUID PEELFOLIANT של דרמלוג'יקה

דרמלוג'יקה. יח"צ,
"הפילינג הוורוד"/יח"צ

דרמלוג'יקה מציעה את ה-LIQUID PEELFOLIANT, מה שמכונה גם "הפילינג הוורוד" על שום הבקבוק הוורוד והיפה שלו. במותג מסבירים שהתוצאות שלו שוות ערך לטיפול במכון, אבל שהוא גם בטוח וידידותי להשתמש בו בבית. נסיינית עם אקסטרה חרדות ועור רגיש במיוחד שמתרחקת מפילינג כמו מאש, החליטה לצאת מאזור הנוחות שלה ולהתנסות בפילינג. היא הניחה אותו בטפיחות על הפנים והמחשוף באמצעות הפיפטה, המתינה לא יותר מ-5 דקות, ושטפה במים קרירים. "לא הרגשתי שום עקצוץ ושום תגובה עצבנית של העור, גם לא בעור הדקיק במחשוף. את התוצאות הראשונות ראיתי אחרי שלושה שבועות ובערך 7 טיפולים - בעיקר בגוון האחיד יותר של העור ובכתמי שמש שהתבהרו משמעותית. מתכוונת להמשיך".
324 שקלים. להשיג באתר המותג.

דרמה לושן של ד"ר להבית אקרמן

להבית אקרמן. טל טרי,
קרם לחידוש העור/טל טרי

גם המותג של ד"ר להבית אקרמן מציע קרם לחידוש העור במתכונת של שימוש יומיומי, ומתאים לעור רגיל, יבש ומעורב. את המוצר, מעין בוסטר מרוכז עם חומרים פעילים, מומלץ למרוח בערב על עור נקי, פנים, צוואר ומחשוף, ולהשאיר - בלי לשטוף. נסיינית עם עור אפרפר, עמום ולא מעט פגמים, הקפידה למרוח יום יום במשך 3 שבועות לפני שראתה תוצאות - "העור נראה אחיד יותר, והגוון השתפר ונראה בריא ומואר יותר. בשביל להחליק את המרקם ולהיפטר מהצלקות הקטנות שאני סוחבת כבר שנים, צריך כנראה התמדה או טיפול עמוק יותר".
150 שקלים. להשיג בקליניקות.

Epidermal Re-Texturizing Micro-Dermabrasion של קילס

קיל'ס. יח"צ,
פילינג לליטוש שכבת העור החיצונית/יח"צ

בקילס מציעים קרם פילינג לליטוש שכבת העור החיצונית, וממליצים להשתמש בו שלוש פעמים בשבוע על הפנים, הידיים והמחשוף, ובכל אזור אחר שגידל קמטוטים וגוון לא אחיד. הנסיינית מציעה להסתפק בפעם אחת בשבוע במקסימום, ולהתכונן לחוויה של פומפייה אפקטיבית מאוד - הגרגירים קטנים אבל ערמומיים, וגם בלי להתמיד בעיסוי במשך חצי דקה לפי ההמלצה, העור עבר סוג של שיוף יסודי ועמוק. צפו לעור רך, חלקלק ונקי, וגם אדמדם לשעה קלה - שווה בשביל התוצאה המוצלחת. מתאים גם לניקוי השרוף של האורז מהתחתית של הסיר.
239 שקלים. להשיג בחנויות המותג.

מסכת פחם לניקוי הנקבוביות של Origins

אוריג'ינס. יח"צ,
מסכת חימר הלבן/יח"צ

כמו דייסון לוודג', התפייטה הנסיינית שנתנה לנקבוביות המורחבות שלה זמן איכות עם מסכת החימר הלבן של origins. המסכה לא מסתפקת בלשאוב את הטינופת שסותמת את הנקבוביות אלא גם משפרת משמעותית את הנראות שלהן ושל העור בכלל, ועל הדרך מטפלת בפגמים קטנים בלי לייבש. למרות העדינות היחסית, היא מומלצת בעיקר לעור עם פגמים ונקבוביות שדורשות צמצום. טיפ של אלופים: להניח מגבת חמה על הפנים כמה דקות לפני השימוש במסכה ולראות ישועות.
125 שקלים. להשיג ברשת Be, המשביר, טרמינל X וגלאם 42.

City Block Purifying Charcoal Clay Mask של קליניק

קליניק. יח"צ,
מסכת חימר יעילה שמתאימה גם לבעלות עור עדין/יח"צ

בקליניק מציעים מסכת חימר יעילה מאוד שמתאימה גם לבעלות עור עדין ביותר שבעניין של סקראב יסודי וניקוי רעלים. נסיינית עם עור יבש, רגיש ועצוב שמשתמשת בה באופן קבוע אומרת שיש את העור העמום שלפני ויש את העור המואר של אחרי, וההבדל מורגש וגם נראה. את המסכה מורחים על עור נקי ויבש, ומקפידים להתרחק מאזור העיניים. אחרי כמה דקות כשהמסכה מתייבשת לגמרי או משנה צבע לכחול בהיר, שוטפים אותה במים חמימים והגרגירים עושים את שלהם - גם עור שאיבד תקווה נראה נקי, רענן ובריא. המלצת שימוש: למרוח לפני מקלחת ולשטוף במהלכה, למינימום טינוף של הכיור ושל הטי שירט שלבשת.
189 שקלים. בחנויות המותג ובמשווקים המורשים.

The Scrub Mask של ליראק

ליראק. יח"צ,
מסכת ניקוי וסקראב גם יחד/יח"צ

האופציה הטבעונית: בליראק מציעים מוצר דומה, וגם טבעוני - מסכת ניקוי וסקראב גם יחד, עם אצות ורכיב סופח שומנים. נסיינית עם עור נורמלי ומאוזן, הדבר היחיד הנורמלי והמאוזן בחיים האלה, היתה מרוצה - מי שלא זקוקה לשאיבת נקבוביות נטולת פשרות, תהנה מניקיון נעים שלא משאיר את העור מתוח ומיובש, ומתאים גם לשימוש תכוף.
169 שקלים. באתר המותג.

the pearl mask של פולה בליק דיין

פולה בליק. יח"צ,
מסכת פנינים לשיפור מרקם העור/יח"צ

המותג הפרטי של פולה בליק דיין, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית, מציע מסכת פנינים לשיפור מרקם העור, שמתאימה לעור רגיל ובמיוחד לעור שומני שסובל מאקנה. אין מה לא לאהוב בפנינים, ומסתבר שגם במסכה - המרקם סמיך מאד והיא הרגיעה את העור הלחוץ, עתיר הפגמים והאדמומי של הנסיינית כבר אחרי שימוש ראשון. הגוון נראה יותר בהיר, קצת יותר אחיד וגם הגמישות שנעלמה אחרי כמה לילות ללא שינה ויותר מדי חומרים מייבשים, שבה אליו.
400 שקלים. להשיג באתר, בקליניקה (זריצקי 4 ת"א), בדיוטי פרי ובמטוסי אל על.

עוד בוואלה!

מרימות ת'אף: טריק הקונטור הכי קליל שתמצאו

לכתבה המלאה

סבון פילינג ומסכה של סקארה

סקארה. יח"צ,
תכשיר 3 ב-1/יח"צ

בתקציב קטן ממש אפשר לקבל הכל כלול בתכשיר ה-3 ב-1 של Sacara - גם מסכה, גם סבון וגם פילינג, גם חומצה היאלרונית בשביל הלחות וגם חומצה סליצילית בשביל התחדשות. המוצר אמור להתאים לכל סוגי העור, אבל נסיינית עם עור דק ורגיש שהשתמשה בו פעמיים, העבירה אותו לבת המתבגרת שלה. הפילינג הרגיש לה אגרסיבי מדי, והמסכה מייבשת; הבת הצעירה ניסתה אותו בכמה ורסיות ובסוף הלכה על מסכה, וגם אז רק נקודתית על פצעון, לסיכול ממוקד.
24.90 שקלים. בחנויות הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully