וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ugg מקוריות וסמבה בהנחה? אתר ההנעלה "קינג שוז" מותקף בתלונות על הונאה וזיופים

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 11:35

רבות מאיתנו נמצאות בתקופות של קניה רגשית אחת לתקופה, דבר נפלא הבא לטובת ספקי האופנה הרבים המציעים לנו את כל הטוב על המדפים - לצערנו, לא תמיד עם אחריות על הפריטים. לקוחות רבות מדווחות על פריטים פגומים ומזויפים הנרכשו ב"קינג שוז" - יצאנו לבדוק

אנחנו נמצאות אולי בעידן הכי נגיש (תוהות מה עוד כבר צפוי בהמשך) ועם זאת הכי מסוכן לקונות התמימות. הרשתות החברתיות מוצפות באינספור אפשרויות רכישה, בטח כשמדובר במותגים המספקים את הטרנדים של הרגע, או כל מותג על אחר שיכול להגיע היישר למפתן ביתנו בטאץ' בודד על המסך. השאיפה - בכמה שפחות כסף.

כן, זה ממש לא סוד שלקנות בהנחה סופר משמעותית את הפריט שאת כל כך רוצה מביא אותך לרמות אחרות של סיפוק ושחרור אנדורפינים. ספקי המותגים השונים חוברים אל חברות הענק ומייבאים את פריטי האופנה מיצרני הבית בחו"ל, חלקם מוכרים יותר, חלקם פחות. אחד מהאתרים המדוברים לאחרונה הוא אתר "קינג שוז", שדואג לספק ל-104 אלף עוקביו את מיטב השיווק שספק אופנה יכול להציע, זאת למרות תלונות רבות על הונאה וזיופים.

אדידס סמבה. יח"צ חו"ל,
הדגם הטרנדי של השנה - תהיו בטוחות, קשה להשגה/יח"צ חו"ל

מותג ההנעלה המציג את עצמו ככזה ה"חי ונושם את עולם הסניקרס" פועל כבר כמה שנים כשעל מדפי הקנייה הווירטואליים ניתן לראות מותגים כמו - UGG, אדידס, איזי, אייר ג'ורדן, בירקנשטוק ועוד שמות שכולנו ודאי מכירות. תלונות רבות מגיעות מלקוחות שרכשו זוגות נעליים ומדווחות על פריטים שהגיעו פגומים וכאלה הנשחקים במהרה זמן קצר לאחר קבלתם. במה זה מתבטא? צבעי נעליים שאינם תואמים את התמונה המוצגת באתר, סוליות הנקרעות לאחר שימוש ראשון - אבל לא רק.

נעלי UGG קרועות. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
נעלי האג שנעעלו פעם אחת והסוליה נפתחה - נרכשו ב'קינג שוז'/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

צללנו לעומק התלונות ואחד המקרים אליהם נחשפנו הוא סיפור של שלוש אחיות אשר ביצעו רכישת נעליים ב"קינג שוז" - דגם הסמבה הנחשק והכמעט בלתי מושג של אדידס (410 שקלים אחרי הנחת אתר) ושני זוגות האג (397 שקלים אחרי הנחה). לפני ביצוע הרכישה ועקב חוסר היכרות, הן וידאו מול החברה כי אכן הנעליים הנמכרות מקוריות לגמרי והם מצידם אישרו והוסיפו כי בנעלי ההאג למשל "קוד הדגם שמופיע בתווית הנעל ועל הקופסא מאמת זאת", עד כאן פנטסטי.

נעלי אדידס סמבה - צילום עליון המשלוח שהתקבל, תחתון מתוך אתר "קינג שוז". מערכת וואלה!, מערכת וואלה
צבע סוליית אדידס 'סמבה' - המשלוח שהגיע (עליון) לעומת התמונה באתר (תחתון)/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

לכשהגיע המשלוח התברר כי אין שום קוד המאמת את מקוריותן והדגם הנמסר נראה לטענתן כ"חיקוי ברמה נמוכה מאוד". זוג האג אחד הגיע עם סוליה קרועה לגמרי בחלקו הקדמי ובגוון שונה כאמור, ונעלי הסמבה הפופולריות גם הן בצבע של דגם שלא קיים כמותו באתר (סוליה כהה מאוד להבדיל ממה שהוזמן).

האחיות פנו חזרה לשירות הלקוחות של החברה בניסיון כמובן לקבל החזר כספי, אך לצערן קיבלו מענה לא מספק ואף מזלזל בניסיון "לנפנף" אותן בתשובות כמו: "לא יודעים מה עשית עם הנעל", "אנחנו לא לוקחים אחריות על נעליים משומשות".

שיחות עם אתר ההנעלה "'קינג שוז". מערכת וואלה!, מערכת וואלה
לקוחה שפנתה אליהם באינסטגרם על מנת לוודא מקוריות יבואן מורשה/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

"אחרי מספר שיחות לא נעימות במיוחד על גבול המאיימות, החברה הסכימה לבצע החזר כספי על זוג אחד בלבד, כשעל השאר הם ממשיכים להתווכח שהם לא לוקחים אחריות על נעליים משומשות כשהטענה המתבקשת ש'הן מקוריות' *לא* חוזרת בשיח", מספרת אחת האחיות.

שיחות עם אתר ההנעלה "קינג שוז". מערכת וואלה!, מערכת וואלה
שיחה של אחת האחיות המתלוננות עם שירות הלקוחות של 'קינג שוז'/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

חיפוש נוסף ברשת הוביל אותנו היישר אל דף פייסבוק ייעודי בשם "נפגעי קינג שוז", בו חברים למעלה מ-1,000 איש המציפים תלונות וצילומי מסך של נעליים פגומות והתכתבויות עם שירות הלקוחות שעונים בצורה לא ראויה. במקביל נראה שלא ממש ניתן מענה מספק לפניות הלקוחות המאוכזבים, אכזבה שהפכה עם הזמן ועם ההיתקלות בעוד לקוחות זועמים להתגבשות קבוצת אנשים המעוניינת להגיש תביעה ייצוגית.

שיחות עם אתר ההנעלה "קינג שוז". מערכת וואלה!, מערכת וואלה
תשובה קצרה מצד שירות הלקוחות "שוב", ללא הוכחת מקוריות/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

"הנעל נקרעה אחרי שבוע ויום שהיא אצלי", כתבה אחת מחברות הקבוצה והמשיכה: "אם זו נעל מקורית זה לא צריך לקרות. התשובה שלהם הייתה פשוט הלם: 'לצערי אין לנו אפשרות לקחת אחריות על נעל משומשת'". חברת קבוצה נוספת כותבת: "הגיע זיוף אחד גדול, אני לא מבינה איך לא סוגרים את האתר".

מתלוננות בדף הפייסבוק "נפגעי קינג שוז". מערכת וואלה!, מערכת וואלה
התגבשות לכדי תביעת ייצוגית בגין הונאה בקבוצת הפייסבוק "נפגעי קינג שוז"/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

בנוסף, נשים רבות בקבוצה משתפות כי לאחר איומים רבים מצידן הצליחו להשיג חלק מהסכום ששילמו או פשוט התייאשו ופנו לחברת האשראי לבטל את העסקה: "נוכלים עובדים כך - מצליח להם, הכל טוב. לא מצליח - מנסים להתנער. הרבה נדנודים ואיומים מחזירים חלק מהכסף, את הכסף הם לא עושים ממכירות אלא מהעמלה שהם גוזרים - 100 ש"ח ביטול שגובה מכל מי שמחזיר. אני הייתי תובעת את השותפים שלהם שהם חברות האשראי", כותבת חברת קבוצה ומוסיפה אחרת: "כל חברת אשראי שמשתפת איתם פעולה גם היא צריכה להיתבע. ממזמן ידוע שהם נוכלים".

עוד בוואלה!

בטוחות שהשאנל שלכן מקורי? יצאנו לבדוק בשבילכן

לכתבה המלאה

אז אחרי שתשקלו שוב אם זה אתר שכדאי לרכוש בו, הנה כמה טיפים חשובים לידיעת הקוראות שלנו. במקרה של נעלי 'האג' ישנן כמה דרכים לזהות דגמים מקוריים - הוכחה והתחייבות למקוריות מהיבואן רשמי (איי.אי.איל בע"מ), אם יש ספק - אין ספק. מעבר לאישור על הדף, שני הסימנים העיקריים למקוריות הנעליים נמצאים בסוליה - ישנה מדבקת יבואן רשמי ובנעל השמאלית חייב להימצא פס הולוגרמה כסוף לצד ברקוד המוביל להוכחת המקוריות.

כך תזהו אם ה-UGG שלכן מקוריות

אתר האופנה "קינג שוז" בתגובה: "אנחנו מוכרים רק מקורי, האתר עבר בעלות מתחילת שנה מאז יש המון פידבקים טובים, אפשר לראות הסטורי וגם באתר. שיפרנו את השירות גם באופן משמעותי וכמובן ביקורות קבועות על המוצרים עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully