וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבת המיני: ניקול קידמן בת ה-56 נראית כמו נערה

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 10:41

סדרה חדשה באמזון פריים בכיכובה של ניקול קידמן עולה בקרוב והכוכבת המופלאה הגיעה חמושה במלתחה נהדרת לצורך סיבוב היח"צ - חצאית מיני מתנפנפת עם ז'קט מסקרן שהעניק לה מראה נערי ועוד חליפה לבנה של מותג יוקרתי

סדרת דרמה חדשה בכיכובה של ניקול קידמן Expats עומדת לנחות באמזון פריים בינואר 2024, מבוססת על רומן אמריקני משנת 2016. הסדרה תהיה זמינה לצפייה מינואר 2024, ורגע לפני, כדי לחמם מנועים יוצאת ניקול קידמן למסע יח"צ ממוקד כשהיא לבושה במיטב מחלצותיה.

הסטייליסט החדש ג'ייסון בולדן דאג לאיי-ליסטית לטוטאל לוק בלמיין משגע מהקולקציה האחרונה שנראתה על המסלול - חצאית פליסה מנוקדת בשחור ולבן ואיתה ז'קט שחור מפוסל לעילא ולעילא עם שרוולים קצרים וכפתורי פרחים תכולים שהעניקו עוד מימד רומנטי לכל המראה. את הלוק חתמה עם אסוף מרושל מחמיא, ממנו בצבצו עגילים נופלים של דיוויד יורמן ונעלי סטילטו שחורות.

לא פעם ראשונה, וגם לא שנייה שקידמן בת ה-56 נהנית מחצאיות מיני מוצלחות, ואיך אפשר לשכוח את השער המדובר לואניטי פייר בשנת 2022 כשהיא בחצאית המיקרו הטרנדית של מיו מיו חושפת שרירי בטן מרשימים. הפעם המשיכה לרכב על הגל וניכר כי גם משהו בטיפולים הפלסטיים שעברה עד כה התעדן. התוצאה - מראה פלרטטני ומחמיא.

מוטיב החליפה המשיך לעוד מראה מוצלח מבית ורסצ'ה - חצאית מיני בגזרה ישרה עם ז'קט לבן תואם אותה כפתרה קידמן במלואו באבזמי הזהב עם לוגו המותג, את שיערה השאירה משוחרר וקינחה בעגילי חישוק קלאסיים.

עוד בוואלה!

בגיל 55: ניקול קידמן מציגה שרירים מטריפים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully