וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק ניוז? אף אחד לא התרשם מהקוביות של ניקול קידמן בת ה-55

20.2.2022 / 7:30

ניקול קידמן נמצאת במרכזה של סערת ריטושים בעקבות השער שלה למגזין ואניטי פייר. בחצאית מיני קצרצרה וטופ עם חזייה מבצבצת נראית השחקנית בלוק נערי כתלמידת היי סקול סקסית והמעריצים לא מרוצים - "למה אתם מנסים לגרום לאישה מבוגרת להיראות כמו ילדה בת 13?"

ניקול קידמן (54) נבחרה לככב בגיליון הוליווד השנתי ה-28 של מגזין "ואניטי פייר", יחד עם שבע אושיות נוספות ביניהן גם פנלופה קרוז, קריסטן סטיוארט ואידריס אלבה. מי שפחות היו מרוצים מתוצאת הקאבר של קידמן היו המעריצים המאוכזבים. בעוד חלקם שיבחו את ההפקה המושקעת - אחרים לא ממש מיהרו להצטרף להרמות המפרגנות.

ניקול קידמן. ואניטי פייר,
עד כמה השער הזה עולה בקנה אחד עם המציאות? ניקול קידמן לואניטי פייר/ואניטי פייר

כמועמדת לאוסקר נוסף על תפקידה ב"הזוג ריקרדו" היא לוקחת חלק בהוליווד אישיו, כשהמגזין מעלה פוסט לעמודי הסושיאל, הכולל סרטון מהצילומים ואת תמונת השער המדוברת. הסטיילינג בחסות קולקציית אביב 2022 מינימלית ביותר של מיו מיו והוא כולל סט שני חלקים. קרופ טופ זעיר וחצאית מיני בגזרה נמוכה, כששניהם מעוצבים במלמלות חתוכות בצבעי אפור כהה ונגיעות של לבן. תחת הטופ מבצבצת חזייה בחלקה העליון, חגורה שחורה עבה על החצאית והשלמה של נעלי שפיץ בגוונים חומים, עם גרב אפורה ארוכה.

תלמידת תיכון לוהטת

הסגנון של תלמידת ההיי סקול הבלונדינית האולטימטיבית עורר את זעמם של העוקבים. לא רק בגלל חוסר החיבור וההבנה לסטייל שנבחר עבורה, אלא גם שילוב התדמית הסיפורית שנוצרה עם עבודת פוטושופ.

אין ספק שקידמן היא מבין השחקניות שממשיכות להשתבח עם השנים ונראות מיליון דולר גם בהתבגרותן, לעיתים אפילו יותר מטינייג'ריות בשיאן. אך הפעם, נראה שמקבלי ההחלטות במגזין לקחו את העניין צעד אחד קדימה (מדי), כששרירי הבטן של קידמן הוצגו כלא פחות ממושלמים וקשיחים, וזאת מבלי להתייחס לכתפיים והרגליים המוחלקות.

עוד בוואלה!

עיניים עצומות לרווחה: ניקול קידמן בת ה-54 בשער סקסי חדש

לכתבה המלאה
ניקול קידמן. GettyImages
ככה הכתפיים והידיים נראות באמת/GettyImages

יריות האש לא איחרו להגיע כביקורות נוקבות לואניטי פייר על הפוטושופ הנורא: "למה שתעשו לה דבר כזה?", "למה אתם מנסים לגרום לאישה מבוגרת להיראות כמו ילדה בת 13?", "זה נראה כאילו שמו את הראש על גוף של נערה". ואחרים עם דגש על עבודת הריטוש המגוחכת לטעמם: "כמה עריכות עשיתם על התמונה הזו?", "וואו, הפוטושופ הזה אינטנס", וגם "הפוטושופ כל כך מרושל. מתי הסטנדרטים ירדו כל כך נמוך?".

ניקול קידמן. GettyImages
ריטשו, השאלה כמה. ניקול קידמן/GettyImages

הדיון מגיע בתקופה בה השיח על הריטושים והפילטרים המוגזמים, גם כאן בארץ, לוקחים חלק גדול לפני פרסום כל סטורי או הפקה מאורגנת. בעוד שכיום ישנן שחקניות בחסד עליון, שלא מתביישות להצהיר על התנגדותן לניתוחים וריטושי פוטושופ (כשהמובילות ביניהן הן מריל סטריפ וקייט וינסלט), קידמן ככל הנראה הסכימה ללוק הנערי שיצא מיום הצילומים הזה. מאידך, אם יבחנו את בטנה של קידמן בלוקים אחרים על השטיח האדום, ללא ספק יש זכר לסיקס פק, ונזכיר כי היא לא בת ה-50 היחידה עם פיגורה מרשימה, עיינו ערך ג'ניפר לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully