וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריח כמו טיקטוק: הישראליות עטות על הבושם הזול הזה

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 9:08

שוק הניחוחות קם לתחייה ברשת החברתית שמזמן הפכה למכתיבת טרנדים בתחום הביטוי והלייף סטייל. הפעם עם תוכן שהופך ריח של בושם ספציפי שמעולם לא הרחתן לסולד אאוט בחנויות הפארם. הייחודיות שלו? נוח לכל כיס, נגיש לקהל הצעיר (דור ה-Z עף על זה) ומולקולרי

נפלאות הטיקטוק לא מפסיקות לייצר את עצמן בזמן שחובבות הרשת החברתית דואגות היטב לשמש כצוות שיווקי של המותגים השונים גם בלי לשים לב. מתברר שבישום, כמו כל כך הרבה קטגוריות ביוטי אחרות, נכנס רשמית לעידן המדיה החברתית ונפל קורבן (במובן הטוב של המילה) למיתוג הבלתי נמנע של האסתטיקה המומלצת החדשה ביותר. אין ספק שרבים נהנים מהאסתטיקה הזו - בגדים, עיצוב הבית, טריקים לאיפור, מוזיקה ועכשיו גם הניחוח שלנו שנארז גם הוא למונח נוסף במדף השיווקי של האפליקציה העכשווית. בפרופילים בחו"ל זה כבר מזמן התפתח לתופעה שאפילו קיבלה האשטאג משלה: perfumetok# - כפינה מתפתחת במהירות בקרב משפיענים במרחב הריחות (כן, יש דבר כזה).

אי אפשר היה להתעלם מהתופעה הוויראלית החדשה שמריצה טיקטוק, קידום מאסיבי של עשרות בנות ישראליות שראו ושמעו על סדרת בשמי "ספרינג" דרך הסרטונים שרצים. משם הדרך לחנויות הפארם קצרה ביותר, כשהן עטות לרכוש להן את הבושם המבוקש של הרגע.

עוד בוואלה!

כל הקלפים נטרפו: טריק הקרדיגן שאתן חייבות להכיר ולאמץ

לכתבה המלאה

שלא תטעו, לא מדובר בשאנל נאמבר 5 וגם לא בקריד. מדובר בבושם נוח לכל כיס, אחד כזה שכנראה לא תרוצו אליו בכניסתכן לפרפומריות. המחירים נעים בין 100-150 שקלים, הזול יותר כמובן במידה ונתקלתן בקוד קופון וייחודו מתבטא בכך שנוהג בצורה סיפרלית ומשתחרר אט אט, בגלים. מה זה באמת אומר?

@spring.perfume

אנבוקסינגגג?? בסוף מראים את הבושם הכי ממכר!

♬ original sound - spring

הסדרה, שעשויה ממולקולות יוקרתיות מורכבת מבשמים בניחוחות שונים ובהתאם גם צבעם, כשהפופולריים ביותר הם הוורוד, הירוק והלבן. הבישום המולקולרי הפך בשנים האחרונות את שוק הבשמים, כשבבסיסו הבושם עצמו מורכב ממולקולת ריח שמתפתחת לאיטה בהתאם לגוף האדם - ודאי תכירו את המפורסם ביותר "מולקולה" של אסנטריק מולקיול שכבשו את מדפי הביוטי ובצדק.

@spring.perfume גם גל תמם יודעת! ? הבושם הכי נכון לקיץ זה ספרינג #ספרינג #בושםלאישה ♬ original sound - spring

נשאיר רגע את הטיקטוק בצד. רק השבוע יצא לנו להיתקל בקולגה שעברה ליד שולחננו העמוס והשאירה אחריה שובל של ריח מהפנט. כשנשאלה מה התיזה על עצמה ענתה "הבושם של הטיקטוק, ספרינג". שבוע לפני כן מקרה נוסף וכמעט זהה כשהתשובה היא: "הוורוד של ספרינג", שוב ריח מהפנט אבל עם פאזה אחרת לגמרי. ואנחנו שואלות - כשהריח מגיע ממישהי שחולפת על פנינו מילא, אבל במצלמה דרך הטיקטוק? זה בעצם בלתי נראה, מה שהופך את העובדה שבנות רוכשות אותו מבלי להריח אותו למרתקת במיוחד.

"גללתי בטיקטוק ולא הפסיקו להופיע לי סרטונים עם המלצות לבושם הזה. פעם ראשונה בחיי שרכשתי מוצר בלי לנסות אותו אפילו", מספרת ליאור ומוסיפה: "פשוט סמכתי על מה שאמרו הבנות בסרטונים ולא, לא מדובר בבלוגריות. זו אחת הרכישות הטובות שעשיתי, הוא עלה לי 150 שקלים וכשראיתי את הבושם בחנות המלאי שלו כמעט אזל - וזה מה ששכנע אותי סופית לקנות אותו". אז קונות על עיוור או מוותרות?

@ronshekelx משיב/ה ל-@user2328250414403 ♬ צליל מקורי - Ron shekel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully