וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הקלפים נטרפו: טריק הקרדיגן שאתן חייבות להכיר ולאמץ

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 8:54

שעות בין הערביים כבר נותנות זקיקי קור נעימים וזה בדיוק הזמן לקבל בברכה את מלתחת החורף - במקרה שלנו עונת המעבר ובכללותה הקרדיגנים המשמשים כפריט קפסולה חיוני בארונה של כל אישה. מה שלא הכרנו, זה את טריק הטיקטוק הבא שלגמרי אפשר להכתיר אותו כגיים צ'יינג'ר

ערבי הקיץ מתחילים לתת אותות אחרונים של לחות שנוטשת אותנו עבור בריזה קרירה ומבורכת. אז מסתמן שאולי הימים החמים עומדים להסתיים, אבל תמיד יש למה לצפות, בטח כשמדובר במלתחת חורף אותה אנחנו מקבלות בזרועות סופר פתוחות. כי מי לא אוהבת לפתוח את הבוקר בסריג דקיק ומנחם? במילים אחרות חברות, חדל קשקשת - הגיעה אלינו עונת הקרדיגנים.

פריטי עונות המעבר הם ככל הנראה האידיאליים ביותר להשקעה כלכלית (במיוחד לתושבי ותושבות ישראל), בטח כשמדובר בקרדיגן הקלאסי - הודות לדרכים המרובות ללבוש ולעצב אותו בהתאם לסטייל היומיומי, כזה שיכול להקל עליכן בהרבה בחינות. בין אם בלבישה פתוחה בשכבות (כזו שלא תרגיש כבדה ומאיימת), לסגירת כפתורים בנאלית או פשוט מלופף סביב הצוואר והכתפיים והרשימה כמובן עוד ארוכה.

ברור שאין דרך אחת ללבוש את הקרדיגן העונה, אבל גם המסלולים בשבועות האופנה האחרונים היו מוצפים בשפע של הצעות סטיילינג כדי להזרים את אלטרנטיביות יצירתיות יותר. בין הבולטים - לואבה, פראדה וקו הקרדיגנים של מיו מיו שלקחו את פיתוח עיצוב הפיס השימושי לליין שלם ומחושב עם קריצה סקסית (יחסית לפריט שנחשב צנוע ומעט משעמם).

עוד בוואלה!

החרדה משפיעה גם על השיער שלכן - והנה מה שאתן יכולות לעשות

לכתבה המלאה

יחד עם זאת, הקריאייטיב מאחורי מותגי העל טובים ומכובדים אך אי אפשר לעצום את העיניים כשעוד טרנד טיקטוק מתגלה אלינו. הפעם, גילינו שבניגוד למה שנהוג לחשוב ניתן ללבוש קרדיגן בהרבה יותר דרכים מאשר רק מכופתר, פתוח או קשור עלינו באיזשהי דרך.

לפני שנסביר איך בדיוק מתפעלים את הטריק החדש, אנחנו יכולות להגיד שמרגע זה והלאה הקרדיגן הקלאסי יכול להיות עבורכן פריט לבוש רב תכליתי כמעט לכל אירוע, או כמו שרבות דיווחו עליו ברשת - גיים ג'יינג'ר! בטח אחרי שתבינו את השיטה.

בסרטון מעלה התהליך אולי יראה לכן מסובך ואף ייקח לכן מספר צפיות עד שתבינו את הקונספט, אבל זה נורא פשוט. בשלב הראשון, יש לקחת את החלק נטול הכפתורים (החורים, הלולאות - יו ניים איט) ולקפלו פנימה וכלפי מעלה, כך שהלולאה התחתונה ביותר תהיה מקבילה ללולאה הראשונה של הסריג. ברגע שמקבלתן את הלולאות, כפתרו כרגיל את הכפתור העליון לשני החורים שנוצרו.

בשלב הבא ולאחר שנוצרה מן "בועה" פנימית בצד החלק של הסריג, נטפל בצד המכופתר. קחו את הכפתור התחתון ביותר והצמידו אותו בקיפול פנימי לאחד הכפתורים העליונים אליו, בהתאם לגובה אליו תרצו להגיע ולקצר. לאחר מכן, כפתרו ללולאה הנגדית ממול. זה הכל. התוצאה הסופית כמובן מציעה מראה עדכני, כזה שיאפשר לכן להשוויץ גם במכנסיים או החצאית שבחרתן ללבוש מבלי שמכפלות הקרדיגן יסתירו אותו או במקרה הגרוע והמציק - תצטרכו להכניס את דפנותיו אל תוך המכנסיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully