וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרר: אמילי רטאייקאוסקי מתעטפת בשני מעילים שווים

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 11:19

חורף שיא בניו יורק ואמילי רטאייקאוסקי יוצאת לסיבוב בעיר עטופה בשני מעילי עור דומים, אך שונים. האחד לשיטוט עם הכלב והשני לעוד לבילוי סטנדרטי במנהטן

אחרי הצרות האחרונות של אמילי רטאייקאוסקי בצילומי השער למגזין הצרפתי M Le Monde, כשהיא לבושה בג'ינס שענק עליה בכמה וכמה מידות תוך כדי שהוא מבליט את הפיגורה הדקיקה שלה, נראה שהדוגמנית המצליחה מעדיפה להיצמד לסטריט סטייל המדויק שלה. שם אין מקום לפרשנויות סותרות. מה שאתם רואים - זה מה שאתם מקבלים.

וכידוע, רטאייקאוסקי בת ה-32 היא אחת שמנהלת רומן סוער עם עדשת הפפראצי, במיוחד בסיבוב הבוקר הקבוע שלה עם כלבה הנאמן במנהטן. לעוד שיטוט בעיר לבשה מעיל עור מצוין של לואבה בצבע שחור עם תוספת פרווה צמרירית בשמנת כצווארון, אותו השאירה פתוח ומתחתיו סריג שחור עם ריצ'רץ' עימו שיחקה מעט לפתיחה מרומזת.

עוד נרשמו - מכנסי קורדרוי חומים עם חגורת סטייטמנט שחורה בניחוח וינטג'י, מגפי ה'פיתון' האדומים של סלין עם חרטום מרובע, משקפי ראייה דקיקים בשביל הסופיסטיות ועגילי חישוק זהובים בריטואל הקבוע.

מספר ימים לפני כן, טרם ערב חג המולד, התעטפה אמרטה בעוד מעיל עור שחור הפעם של NOUR HAMMOUR פריז, דגם 'דקוטה' המעולה בעלות 1,750 יורו בקישוט פרווה שחורה באיזור הצווארון ובידיים. מכנסיים שחורים מחויטים בצבצו מטה, תיק שחור של לואבה ומשקפי שמש שחורים של דולצ'ה גבאנה.

עוד בוואלה!

הפעם היא לא התכוונה: אמילי רטאייקאוסקי (שוב) מכעיסה את העוקבים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully