וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגענו: קייטי הולמס בלוק משגע ופוני שובב

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 10:02

הרבה זמן שקייטי הולמס לא נתפסה תחת עדשת הפפראצי, אבל תסמכו עליה שזה כבר כן קורה - זה יהיה הכי מהודק שיש. מעיל חורפי מרשים, תיק של מותג צרפתי רותח, ג'ינס פדלפון ופוני דנדש ויפה

לא מעט גלגולים עבר שיערה של קייטי הולמס. הפאשניסטה הניו יורקית שלשמחתה הרבה ניחנה בגנטיקת שיער משובחת, שגם כשהיא מזגזגת בין קארה, ארוך עם פוני או קוקו אסוף מרושל עם סקרנצ'י, איכשהו - זה עובד. כבר תקופה שלא נראתה הולמס עם פוני, בין הזכורים ביותר היה פוני הבובה המלא בימי ה"אושר" עם טום קרוז.

השבוע פופרצה קייטי בת ה-45 עם מעיל צמר אפור מצוין, מתחתיו סריג גולף שחור ותיק עור אדום בשייפ חצי ירח. המעיל והתיק, שניהם של הלייבל הצרפתי הנחשק Patou, המעיל - 5,971 שקלים ו-2,765 שקלים לתיק המיני לה פטיט פטאו. התיק מגיע גם בגרסתו הגדולה יותר ובמגוון צבעים מחום, שחור, שמנת ואדום ב-1,100 יורו באתר המותג.

מבחינת מכנסיים בחרה בג'ינס כהה בגזרת פדלפון פלוס מגפיים בגימור לקה מנוחש וכפי שציינו, מרכז האירוע - השיער. ארוך ומדורג בגוון הטבעי של הולמס, כזה שנראה שלא עבר רבות תחת ידיו של הכימאי, עם פוני שסורק קלות לצד ותחם יפה את פניה של קייטי. אם בקרוב תראו נשים שחוזרות למראה הפוני הצידי - תזכרו מי הובילה את הטרנד. שוב.

עוד בוואלה!

יוקרה שקטה: אל תתנו ללוק ה'פשוט' של קייטי הולמס לבלבל אתכם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully