וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקס פק לשנה החדשה: ג'יי לו נופשת בביקיני

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 12:08

ג'ניפר לופז ובן אפלק חגגו את כניסת השנה החדשה בסיינט בארטס, האי הקריבי האהוב על הסלבס, הוא בסריג ירקרק, היא בטופ וחצאית מתנפנפת (אין איזון) ונרשם גם ביקיני לבן על הפיגורה החד פעמית של הכוכבת. פותחים שנה

נראה כי רוב צילומי הפפראצי של ג'יי לו ובן אפלק הם כשהוא זועף והיא מפייסת. כאילו יש בה מין ידיעה שעוד רגע עוברת לו הקפריזה והם חוזרים להתחבק. פפראצי אחרון מאותו הסוג מגיע כשהשניים נופשים בסיינט בארטס, האי הקריבי האהוב על המפורסמים ההוליוודים.

בשיחה סוערת על ענק אבני חן בחנות תכשיטים נחשבת, אפלק מפזר ידיים לכל עבר (אולי לא אהב את השיבוץ?) וג'יי לו יושבת ומקשיבה/מסננת באלגנטיות. בעוד הוא לבש סריג ירקרק, הבוטילישסית הלכה על טופ לבן קטן של גוצ'י, כזה שנראה יותר כמו גוזייה אבל עולה לא פחות מ-3,500 שקלים. וואט?

בחלק התחתון נרשמה חצאית קומות באורך מקסי מפוספסת בוורוד בייבי ולבן עם כפתורים זהובים למעלה, תיק קווילט ורוד של שאנל ומשקפי שמש אוברסייז עם עדשה ורודה של ולנטינו (860 דולר). להתחיל בטוב את השנה החדשה.

אבל הפפראצי שהגיע מעט לפני, שלושה ימים לערך, היה זה שעניין באמת כשהכוכבת נצפתה הולכת על החוף עם ביקיני משולשים לבן, מה ששוב הוביל אותנו לתדהמה מהבטן החטובה אותה היא מתחזקת. כובע קש רחב שוליים שהגיע מעל שיער סופר מתוקתק בשביל חוף הים (אישה שיודעת שהיא תחת מעקב) ומגבת ורודה אותה כרכה סביב מותניה.

עוד בוואלה!

כל העיניים עליה: ג'ניפר לופז חוגגת יום הולדת 54 בביקיני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully