וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל העיניים עליה: ג'ניפר לופז חוגגת יום הולדת 54 בביקיני

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 13:45

ג'ני מהבלוק חגגה יום הולדת 54 עם כל החברים הטובים כשהיא מזגזגת בין שמלת ערב נוצצת ללוק בריכה יוקרתי מאובזר בכל טוב. בין הסיקס פאק, לקוקטיילים לאקססוריז - הנה כל מה שהיה שם

האישה והבאדי, הלטינית הכי רותחת שיש, מי שמקסמה את הגנטיקה המשובחת וניצחה את איתני הטבע חוגגת 54, ווואלה? קשה לדעת איך מתעלים על כל זה. ג'ניפר לופז האלוהית חצתה כבר את גיל 50 לפני 4 שנים ואנחנו בפליאה כל פעם מחדש - איך נראים ככה ריבונו של עולם?

כמו בכל שנה על החגיגות היא לא ויתרה (ויש כמובן מה לחגוג) והזמינה את החברים למסיבת בריכה מרימה, כשהיא נעה בין שמלת ערב נוצצת לטוטאל לוק בריכה יוקרתי מאובזר בכל טוב. לכל המתעניינים - בן אפלק לא תועד באף אחת מהתמונות.

ג'ניפר לופז. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מזל טוב נסיכה של יום הולדת. ג'יי לו בת 54/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אז נתחיל - שמלת מקסי נוצצת של גוצ'י בעלת גב חשוף ונפילה אלגנטית בחזה, איתה גם עלתה לרקוד על השולחן ואחזה בידה משקה קוקטיילי של המותג האלכוהולי שלה - דלולה. שלושה צמידי טניס עצומים, עגילי יהלומים בשילוב אבן אמרלד שווה במיוחד במרכז וחצי קוקו שהחמיא לגווני הדבש המעולים שלה.

ואיך אפשר להמשיך במסיבה הזו בלי לוק ביקיני אקסטרה מדויק, אותו רקח לה הסטייליסט הצמוד רוב זנגארדי. ביקיני משולשים משגע בשחור עם עיטורי עיניים (סימבולי משהו) ונגיעות צבע של לבן וירוק - חזייה מינימליסטית ותחתוני קשירה בגזרה נמוכה שהחמיאו לבטן המעוצבת של לופז. מעל הגיעה שמלת חוף שקפקפה עם אותו הפרינט, הכול מבית ולנטינו, ונרשמו גם סנדלי עקב עם אבן ירקרקה שתשלים את הלוק.

ג'ניפר לופז. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אבל ממה את עשויה תגידי?/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

האקססוריז הדומיננטיים היו אלו שבאמת נתנו את הטון והכי אהבנו את עגילי החישוק השמנמנים של misho בעלות 826 שקלים בלבד. הייתה גם שרשרת יהלומים כבדה במיוחד, שרשרת זהובה ארוכה ובסופה תליון מפתח וכובע קטיפה שחור של nick fouquet (עלות כ-1,000 דולר). היינו אומרות משתבחת כמו יין טוב, אבל במקרה שלה קוקטייל עם פלח לימון יהיה נכון יותר.

עוד בוואלה!

ג'יי לו הגיעה לשטיח האדום בחליפת צלילה - אבל עם טוויסט

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שמלת חוף וביקיני של ולנטינו/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully