וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הים הקטנה: אירינה שייק בשמלת קשקשים

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 9:35

אירינה שייק פתחה את 2024 בסשן תמונות רותח מחוף הים וכמה מזל זה שאחד מחברייך הקרובים ביותר הוא צלם אופנה נחשב? שמלת מיני ירוקה אותה לבשה בעבר גם נטע אלחמיסטר ותפאורת ג'ונגל מהפנטת

איך היא נעלה את 2023 הטופ מודל לא שיתפה, אבל איך היא פותחת את 2024? בג'ונגל עם שמלה בוהקת בירוק עז, כזו שפשוט אי אפשר לפספס. הזוגיות של אירינה שייק עם טום בריידי, שחקן ה-NFL לשעבר עדיין רלוונטית לפי אתרי הרכילות מעבר לים, אבל תמונות זוגיות אינטימיות של השניים זה משהו שדי קשה להשיג.

שייק מצידה עדיין ממשיכה להסיט את הנושא כמו שהיא יודעת עם תמונות חדשות ולוהטות ברשתות, וכשהחבר הכי טוב שלך הוא צלם האופנה הידוע מרט אלאס - אפשר להיות רגועות שתצא גלריה שווה לפיד.

אירינה שייק. אינסטגרם, מרט אלאס, צילום מסך
אירינה שייק מאלתרת קמפיין עם מרט אלאס/צילום מסך, אינסטגרם, מרט אלאס

נראה כי החברים נופשים בלוקיישן חם, כמו שרוב המפורסמים אוהבים לעשות בחגיגות השנה החדשה, ושייק דאגה לשמלה שתתמזג עם המקום. שמלת קשקשים ירוקה בוהקת של retrofete, המותג הסקסי האהוב על המשפיעניות, בדיוק אןותה אחת שלבשה בעבר גם נטע אלחמיסטר באיי סיישל לפני כמה חודשים.

אירינה שייק. אינסטגרם, מרט אלאס, צילום מסך
דגם נארה של retrofete בעלות 2,400 שקלים/צילום מסך, אינסטגרם, מרט אלאס

דגם 'נארה' בעלות 2,400 שקלים, אורך מיני אולטרה קצרר וכתפיות דקיקות שממשיכות לכדי מחשוף גב מעודן. הצבע נקרא ליים פונץ', שכרגע מסתמן באתר כבר כסולד אאוט , אבל לרגועות יותר יש את אותה השמלה גם בגווני פודרה. את הלוק השלימה עם סנדלי pvc שקופים וקשירה בגוון חולי בקרסול, שיערה משוח לאחור, נרטב מהמים בלי הקפדה מיוחדת וגלאם היי בנטורל - ללא איפור כלל.

עוד בוואלה!

התפוח נפל קרוב במיוחד: בתם של בראדלי קופר ואירינה שייק בהופעת בכורה

לכתבה המלאה
אירינה שייק. אינסטגרם, מרט אלאס, צילום מסך
אפשר לנפוש איתך? אירינה שייק/צילום מסך, אינסטגרם, מרט אלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully