וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחות שנה: אלו הנעליים הוויראליות של 2024

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 12:53

עוד דגם מוצלח מבית האופנה הצרפתי שכולן חושקות בו, אך הפעם עם שינוי תפיסתי ברור - הנוחות נדחקת הצידה ויש התכווננות למאמץ אמיתי בכדי להיראות סקסיות. זו הנעל שבקרוב תשטוף את הפיד

אנחנו רק ימים ספורים לשנת 2024 וכבר סומנה הנעל הוויראלית שעתידה לשטוף את הפיד. באופן לא מפתיע הנעליים המדוברות (שוב) מבית היוצר של סן לורן, המותג הצרפתי הנחשק שכבר סיפק נעלי סלינג בק מעולות עם אף ריבועי קטום מכסף, עקב קטנטן ועור שחור בעלות 700 יורו.

החדשות שכבר סומנו כמעניינות ונחשקות על ידי מבינות העניין גם הן סלינג בק (נעלי עקב עם פתיחה מאחור הנחתמת ברצועה) אך עם עקב גבוה יותר ומראה כללי מפונפן יותר, מה שמעיד על שינוי תפיסתי - הנוחות נדחקת הצידה ונשים מוכנות לתת שוב אקסטרה מאמץ בשביל מראה סקסי מוקפד.

הן נראו לראשונה על המסלול בפריז בשבוע האופנה האחרון ועונות לשם Lee, הסילואטה מדויקת והטוויסט מגיע באבזם האוברסייז המוזהב המעטר את רצועת הנעל וצבע העקב. כזה שלעיתים תואם לאבזם הזהוב בוורסיה החומה, או בשחור קלאסי בגימור לקה.

האף הפעם מחודד יותר והצבעוניות והטקסטורות נעות בין בורגונדי או שחור עם עקב זהוב, חום או שחור בגימור לקה ויש גם אופציית קרוקו כמו שבחרה רוזי הנטינגטון וויטלי. המחיר נע בין 1,090 ל-1,150 דולר לנעל ומי שידה משגת ומבינה דבר או שניים בקטגוריית ההנעלה - זו ללא ספק נעל להשקיע בה. תיקים ממותגים יש בלי סוף, נעליים מדויקות - פחות.

עוד בוואלה!

חשבנו שראינו הכל: חומר סיכה לטיפוח הפנים זה ה-דיבור

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully