וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו את התחתונים הטובים ביותר כדי להישאר בריאות שם למטה

15.1.2024 / 0:02

רופאים מומחים חושפים מהם התחתונים הטובים ביותר שישמרו על בריאות הנרתיק שלכן לאורך זמן. הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון בבחירת תחתונים

למה יש סרט פפיון על תחתוני נשים?/@yaron_zilberstain

תחתונים לא איכותיים לא רק שעשויים להרגיש לכן לא בנוח - גם יכולים להוביל לזיהומים בנרתיק. מומחים טוענים שיש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתן בוחרות תחתונים. "באופן כללי, תחתונים שמתאימים היטב, מווסתים טמפרטורה ועשויים מחומרים טבעיים הם האידיאליים", אמרה ד"ר סומי ג'אוויד, מייסדת ומנהלת ב-HerMD, ל-The Post.

היא הסבירה שתחתונים טבעיים, שמנדפים זיעה, נושמים ומווסתים טמפרטורה יספקו נוחות וישמרו על בריאות הנרתיק. "זה באמת קשור ליכולת הנשימה של הבד", אמרה ל-HuffPost ד"ר אנדריאה בריידן, מיילדת ומומחית לגניקולוגיה מאטלנטה, שהתייעצה עם קומץ מומחים בנושא, "הוא צריך להיות נעים ורך ולא חלקלק".

האוויר מתחלף טוב יותר דרך בדים טבעיים כמו קנבוס כותנה (המפ) או תחתוני במבוק ופשתן, בהשוואה לבדים סינתטיים כמו פוליאסטר, ניילון וסאטן. "עבור נשים, חשוב לבריאות הנרתיק שתהיה זרימת אוויר טובה", הסבירה בריידן. עם זאת, היתרונות של כותנה (או כל בד) יכולים להשתנות - בהתאם לאיכות הסיבים, סוג האריגה ונסיבות החיים. "בתקופות של הזעה מוגברת, כותנה יכולה לשמור על לחות רבה מדי, מה שמוביל לצמיחת יתר של חיידקים ופטריות", אמר ד"ר סקוט ד. מילר, המנהל הרפואי ב-Wellstar Urology באטלנטה. במצבים אלו הוא מציע שילוב של כותנה וסיבים סינתטיים.

דוגמניות בהלבשה תחתונה בצבע שחור. Giphy
מומלץ לבחור תחתונים נוחים לגוף, מווסתים טמפרטורה, מאווררים ועשויים מחומרים טבעיים/Giphy

פוליאסטר טהור "הוא כנראה הבד הגרוע ביותר לתחתונים", מזהיר מילר. "למרות שהוא בין החומרים הקלים ביותר, הוא לא סופג ולא נושם במיוחד", אמר, "עם זאת, העמידות שלו הופכת אותו לתוספת טובה כחלק קטן בתערובות בדים".

מציאת הגזרה המתאימה לך, לעומת זאת, היא קצת יותר אישית. "המפתח הוא התאמה נוחה שאינה מכווצת או שוחקת את הבד", הסבירה ד"ר סוזי ליפינסקי, מ-Pediatrix Medical Group, ל-HuffPost, "זה אומר תחתונים שונים לסוגי גוף שונים. ... שאלו את עצמכן, האם התחתונים מרגישים נוחים וזזים יחד אתכן או מתהדקים ומתכווצים? האם התחתונים גורמים לשפשוף? אפילו שני זוגות תחתונים באותה גזרה אך ממותגים שונים יכולים להתאים לכן אחרת".

עוד על תחתונים:
נשים מודות שהן לא לובשות תחתונים למכון הכושר: "קלואי קרדישיאן המליצה"

אנשים נדהמים לגלות את הכוח הסודי של תחתונים אדומים

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לוותר על החוטיני, לישון בלי תחתונים

חוטיני חופשת צעירים תיירת סקסית. ShutterStock
מומחים ממליצים לוותר על החוטיני/ShutterStock

אם את נוטה לזיהומים באזורים האינטימיים, שמרי את החוטיני רק לאירועים מיוחדים. "באופן כללי, חוטיני ממש רע לבריאות הנרתיק כי הדרך שבה הוא יושב על הגוף היא קצת לא היגיינית", אמרה ד"ר אושה רג'אגופל, מנתחת פלסטית ומייסדת The V Suite, ל-The Post. היא הסבירה כי חוטיני לנשים עשוי להיות צמוד ומגביל ולמשוך חיידקים מאזור פי הטבעת לכיוון פתח הנרתיק, מה שעלול להוביל לזיהום חמור.

כשמגיע הזמן לישון, פחות זה יותר, הסכימו רבים מהמומחים. "באופן כללי, אני ממליצה לישון בלי תחתונים", אמרה ד"ר פנווה מילהאוס, אורולוגית מוסמכת ב-Down There Urology שבשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully