וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים נדהמים לגלות את הכוח הסודי של תחתונים אדומים

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 0:16

נשים כבר לא צריכות לפחד ללבוש אדום: אחרי שמשפיענית הרשת לידיה רוז הוכיחה לנו שחזיות אדומות לא נראות מתחת לחולצות לבנות, עכשיו גם התחתונים האדומים עברו את המבחן - אך האם זה באמת נכון?

הסיבה בגללה צריך ללבוש חזייה אדומה מתחת לחולצה לבנה/fashioninflux

נשים רבות נמנעות מהלבשה תחתונה בגווני אדום מהחשש שיבלטו מתחת לבגדים לבנים, אך האם החשש לא היה מוצדק? על פי טריק הסטיילינג המנוגד לכאורה לאינטואיציה, מתברר שתחתונים וחזייה אדומים לא נראים מתחת לבגדים לבנים כפי שנהגנו לחשוב.

משתמשת טיקטוק מאוסטרליה, אליזבת' זמליינוי, העמידה את התחתונים האדומים שלה במבחן בסרטון ויראלי מוקדם יותר השנה. ההלם שנרשם על פניה אומר הכל: תחתוני הגברים בגווני דובדבן היו בלתי נראים מתחת למכנסיים הלבנים הצמודים שלה. "רק היום גיליתי שאפשר ללבוש תחתונים אדומים מתחת למכנסיים לבנים", כתבה בת ה-20 לצד הסרטון, שצבר יותר מ-43,000 צפיות.

הנה ההוכחה:

@liz.zemm I was today years old when i found out you can wear red undies under white pants ?@midies ♬ original sound - Phoebe

ללבוש תחתונים בצבע כה עז מתחת לבגדים לבנים נראה מנוגד לאינטואיציה - כי אדום עז אמור, בתיאוריה, להופיע באופן די ברור מתחת לבגדים בקושי אטומים. עם זאת, יש מי שמחזקת את ההנחה שלה. בסרטון ויראלי אחר, משפיענית היופי הבריטית לידיה רוז הדגימה את ההבדל בין חזיות אדומות ולבנות כשהן מתחת לחולצה לבנה - ונשבעה שהיא עוברת לאדום. היא מציגה בסרטון כיצד ניתן לראות בבירור את החזייה הלבנה שלה מתחת לחולצה לבנה - אך לא את החזייה האדומה כשהיא לובשת בדיוק את אותה החולצה.

עוד בנושא:
"חשבתי ששמלת הכלה שלי מושלמת, עד שהפטמות יצאו החוצה"

ביקיני ג'ינס הוא הטרנד הלוהט של הקיץ - אבל איך מסתדרים איתו במים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

וזה עובד יופי גם עם חזייה אדומה:

על אף שלב ההוכחות, העוקבים של אליזבת' לא לגמרי קנו את זה. "ללכת על צבעים בגוון העור היא הבחירה הטובה ביותר...", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "אם את לא רוצה שיראו את החזייה והתחתונים שלך, הם צריכים להשתלב עם גוון העור שלך, כי זה יהיה הבדל הגוונים שייראה מבעד לחולצות". "תלבשי אדום תחת השמש ואז נראה אם זה אותו דבר", צייצה אחת הספקניות.

"האדום מתאים לגוון העור שלך. זו הסיבה שהיא מתאימה יותר מחזייה לבנה", כתבה אחת בתגובות לסרטון של לידיה ואחרת הוסיפה: "זה כל כך נכון. אני לובשת חזייה אדומה עכשיו מתחת לחולצה הלבנה שלי ולא רואים כלום".

בעוד שסטים בצבע עור הם כבר מזמן הגוון המועדף ללבישה מתחת לבגדים בצבע לבן, מומחית הצבע ופרופסורית המכון הטכנולוגי לאופנה, ג'דה שומאכר, תומכת בבחירה בצבע האדום: "אדום נמצא באמצע המת של ספקטרום הערכים של הצבע. חזיות בז' עשויות להתבלט על גווני עור כהים יותר. אדום פחות", היא אמרה ל-Wirecutter.

עם זאת, לא כל אדום מספק את אותה עבודה. המפתח למציאת הגוון המושלם הוא התאמתו לגווני העור של הלובש. שומאכר אומרת שהסט האדום חייב להיות בעל אותה רמת בהירות או כהות כמו גוון העור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully