וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המאפרת הישראלית מצמררת בסרטון חדש

עודכן לאחרונה: 12.1.2024 / 8:13

נועה סול מתן, המאפרת המקומית הפופולרית ברשתות משתמשת לא בפעם בכישרון שלה להעביר מסרים חברתיים חזקים. הפעם סרטון מצמרר שלקח לה שבועיים לצלם על רקע אירועי ה-7 באוקטובר הרעיד את הרשת

המאפרת המקומית המצליחה נועה סול מתן היא אחת מהפופולריות ביותר ברשת. בפיד שלה אפשר למצוא שלל מראות מעולמות הפנטזיה והטלוויזיה אבל עד גיל 15 היא בכלל סלדה מאיפור. בריאיון שהעניקה לנו בשנת 2020 סיפרה כי אפילו לא הייתה מוכנה להתאפר בפורים וכי הגעתי לתחום הזה בכלל מעולם הציור.

היא משתמשת בכישרון שלה כדי להעביר מסרים חברתיים כמו שעשתה בעבר עם סערת המכנסונים של תלמידות בית הספר, אז ציירה ילדות עם מכנסיים קצרים על בית החזה ויצרה מראה איפור בהשראת השמש הקופחת. בהזדמנות אחרת יצרה לוק פטריוטי בהשראת דגל ישראל, הכל מוקפד וצבעוני - מהתמונות שקופצות לך בפיד ואי אפשר להתעלם מהן.

נועה סול מתן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נועה סול מתן בסרטון מצמרר על ה-7 באוקטובר/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הסרטון האחרון שהעלתה סול מורכב כולו מאירועי ה-7 באוקטובר עליו כתבה כי לקח לה שבועיים שלמים (!) לצלם ולערוך אותו. הוא מתחיל בפנים מדממות עם שיער אסוף ועל מצחה של סול התאריך - 7.10 באדום מצמרר. הסרטון ממשיך עם איפור ירוק וכחול, קיבוץ בארי הפורח בימיו הטובים וברקע שירו של אריאל זילבר "ואיך שלא".

הסרטון המלא

מוזיקה אלקטרונית היא המעבר למראה פסטיבל נובה בסגול עוצמתי שיצרה סול ואחריו סמל החטופים הצהוב על בית החזה עם איפור צהבהב עד הפרטים הקטנים לכדי עיטורים על הציפורניים ועיניים בוכיות.

מראה צה"לי על גווני הזית עם כומתה ואף פסים ירוקים לשיערה השחור ולסיום - חזרה לפרצוף המדמם והחתום. "אני בלחץ, אני במתח, עבדתי על זה כל כך קשה" כתבה סול, והתגובות ברשת לא איחרו לבוא. עשרות אלפי צפיות ואלפי תגובות על העוצמה שבסרטון וכמה אומנות יכולה להעביר מסר כה חזק.

נועה סול מתן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
איפור בהשראת קיבוץ בארי בימיו הטובים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully