וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה יפה, ועוד יפה מתמיד: ג'וליה רוברטס בשיא שלה

ג'וליה רוברטס מככבת לראשונה על שער מגזין ווג הבריטי במספר לוקים משגעים. מגוצ'י לטום פורד ועד ולנטינו - הכוכבת היפהפייה נראית בשיאה בגיל 56 וזה מה שיש לה להגיד על הבועה ההוליוודית

טריילר לסרט להשאיר את העולם מאחור ג'וליה רוברטס/נטפליקס

כוכבת השער של ווג הבריטי לחודש פברואר היא ג'וליה רוברטס, ובאופן מפתיע - השער הראשון שלה למגזין, בתזמון חופף לסרטה החדש "להשאיר את העולם מאחור". רוברטס בת ה-56 החליטה על שינוי בנוף בשנה האחרונה ועברה מהחממה ההוליוודית ללונדון עם בעלה והילדים - "יש כל כך הרבה אלמנטים בלהיות כוכבת היום", אומרת רוברטס בראיון למגזין. "זה פשוט נראה מתיש. ככה זה נראה לי בכל אופן. אני לא אישה צעירה שרק מתחילה עכשיו את הקריירה. לי זה נראה מאוד כאוטי כל הסיפור, יש הרבה רעש".

כחלק מ'החזרה למקורות', תקופת הזוהר בה פרצה רוברטס, הצילומים נערכו בפנטהאוז יוקרתי בעיר הקרירה במלון קלארידג' הידוע, הכל באווירה אייטיזית מושלמת מהצבעוניות בלוקיישן ועד השיער של הכוכבת.

את הסטיילינג עשה עורך המגזין בכבודו ובעצמו אדוארד אנינפול ונשען על שלושה עוגנים מרכזיים - גוצ'י, ולנטינו וטום פורד, הכל עם נגיעות שופארד כמובן - מותג התכשיטים אותו רוברטס מייצגת בכבוד כבר כמה שנים טובות.

על השער נראית רוברטס מהפנטת בחליפת ויניל של גוצ'י באדום יין עם מכנסיים קצרים וגרביונים תואמים, חגורה ממותגת על הבלייזר, עגילי לב וחיוך כובש של מיליון דולר. התאמות הסטיילינג נעשו כמובן בתיאום מראש עם המלבישה הצמודה של ג'וליה - אליזבת סטיוארט, וכך גם נבחרה חליפה מטמטמת בטורקיז של טום פורד עשויה קטיפה ומתחתיה חולצת משי תכלת - גוונים בוהקים על רקע ספת השמנת.

עוד בוואלה!

ג'וליה רוברטס נראתה מדהים - אבל חכו שתראו את הנעליים

לכתבה המלאה

עוד אווירה יוקרתית בשמלת ערב של ולנטינו עם שסע נדיב וסנדלים שחורים מינימליסטים של סרג'יו רוסי ולוק לבן מחדר האמבטיה בשמלת מקסי לבנה עם קאט-אאוט באזור המותניים של ולנטינו גם כן, סנדלים תואמים ושיער משגע מעוצב באקסטרה ווליום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully