וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו מיס אמריקה הנכנסת וזה הג'וב ההיסטרי שלה ביומיום

מדיסון מארש היא מיס אמריקה הנכנסת, אבל הרבה לפני כן יש לה ג'וב קרבי ומסקרן בצבא האמריקני. על אף הטקס הכה מיותר הזה, ניתן להתנחם לפחות בעובדה שלזוכה יש ערך מוסף

מדיסון מארש בת ה-22 מקולורדו היא מיס אמריקה הנכנסת. על אף הסלידה שלנו מהתחרות הבינלאומית הכה מיותרת הזו, הפעם, יש להרים לזוכה והרבה שכן התארים בהם היא מחזיקה מעבר לזכייה בתחרות מרשימים בהרבה.

מארש זכתה בראשון בלילה בתחרות שהתקיימה באורלנדו קליפורניה, מיס אמריקה לשנת 2024, אחרי שלושה לילות של תחרויות מקדימות ובהצבעה פומבית פתוחה למעריצים ונלהבים ברחבי ארה"ב. כן, יש אנשים שזה עדיין עושה להם את זה.

מארש הבלונדינית המתוקה עם העיניים הכחולות היא סגן משנה בחיל האוויר האמריקני. טייסת שעברה את כל המסלול הקשוח, קיבלה דרגות ובנוסף גם דאגה ללימודים ביי דה בוק - סטודנטית לתואר שני בתוכנית המדיניות הציבורית של בית הספר הרווארד קנדי ובעלת תואר ראשון בפיזיקה. הספק יפה לגיל 22 אין מה להגיד.

בתור הקצינה הראשונה בתפקיד שזוכה בתואר מיס אמריקה השתתפה מארש במספר ראיונות על מעמדה פורץ הדרך כבעלת כתר ושירות אמריקני. במהלך התחרות שתיפה בגילוי לב גם על מות של אמה וויטני בשנת 2018 מסרטן הלבלב. אחרי מותה הקימה מארש את 'קרן וויטני' יחד עם בני משפחה והצליחה לגייס מעל 250,000 דולר למחקר סרטן הלבלב.

עוד בוואלה!

מתוק התפוח: קלואי קרדשיאן בסשן תמונות נועז. מאוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully