וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכות: סלינה גומז היא המתלבשת הגרועה ביותר על השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 11:38

סוקי ווטרהאוס בלוק הריוני מחרפן, קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר חוזרים לראשונה לשטיח האדום אחרי הלידה, כוכבת "הלוטוס הלבן" בשמלה מסקרנת וסלינה גומז, שוב, בכישלון חרוץ - מה לבשו הכוכבות לטקס פרסי האמי?

אחרי עיכוב של ארבעה חודשים התקיים אמש (שני) טקס פרסי האמי ה-75, מיד אחרי גלובוס הזהב, בדיוק שלב הביניים של עונת הטקסים שנחתמת בסופו של דבר באוסקר הגדול. סדרת המופת "היורשים" כצפוי קטפה לא מעט פרסים, אבל אנחנו כאן כדי להתמקד בכוכבות ומה הן לבשו. נעשה ספוילר קטן ונציין כי התלהבות גדולה לא נרשמה, חוץ מהריונית אחת שהשתעשעה עם הבייבי באמפ ויצא לה מעולה.

סלינה גומז באוסקר דה לה רנטה

סלינה גומז. GettyImages
מה יהיה תגידייייי/GettyImages

נתחיל בסלינה גומז, דודה סלינה לייתר דיוק, שלא ברור מדוע היא מתעקשת להיצמד לגזרות, טקסטורות וצבעים שכלל לא מתאימים לה. אחרי הפלופ של גלובוס הזהב הגיעה הפעם באוסקר דה לה רנטה וענק יהלומים עם אבן חן התואמת לשמלה - ביג נו נו.

נרשם סשן אדומים מכובד המתחיל בשרה סנוק אשר זכתה בשחקנית הטובה ביותר בסדרת הדרמה "היורשים" בשמלה אדומה נפוחה של ויויאן ווסטווד. לוק מעט מיושן שלא הכי החמיא לה - אבל העיקר הזכייה מותק. קתרין הייגל גם כן באדום של ראם אקרה אבל אולד הוליווד סטייל עם מחשוף שזגזג בין פרח ללב ונחתם בסיכה מתוכשטת. קארה וויבי ל-ק-נ-א ותכשיטים און פוינט.

סוקי ווטרהאוס בוולנטינו

סוקי ווטרהאוס. GettyImages
לוק מחרפן להריונית/GettyImages

את רצף האדומים נעלה סוקי ווטרהאוס היפהפייה עם שמלה עוצמתית של ולנטינו בעלת מחשופים בצדדים שעבדו מאוד יפה עם הבטן ההריונית. פפיון עם נוכחות בין החלק העליון לחצאית התפוחה, נגיעת ליפסטיק ופוני וילון משגע. נרשם גם טיפול יופי עוצמתי אצל קרן ברטוב סמוך לאירוע וללא ספק רואים תוצאות.

המוצלחת השנייה הייתה אוברי פלזה כוכבת "הלוטוס הלבן" עם שמלת מקסי בגוון צהבהב בהיר של לואבה שחלקה העליון המלבני נחתם בסיכה. נראה משעשע אבל סופר סטייל פלוס איפור-שיער מהטובים שראינו.

שרה סנוק בויויאן ווסטווד

שרה סנוק. GettyImages
העיקר זכית, נחליק על השמלה/GettyImages

עוד על השטיח האדום - קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר בהופעה פומבית ראשונה לאחר לידת בנם, מתואמים כהרגלם בטוטאל לוק שחור - היא עם טוקסידו וחזיית תחרה מבצבצת והוא עם חליפה שחורה ועניבת פפיון.

אחרונה חביבה ג'סיקה צ'סטיין המוצלחת, שכמעט ולא מפספסת באירועים כאלה, בשמלה בירוק ליים בוהק של גוצ'י עם מחשוף נדיב ופרנזים נוצצים בסיומת. עגילי הופס משובצים יהלומים ואבני אמרלד ושיערה הג'ינג'י שנותן קיק לכל המראה.

קתרין הייגל בראם אקרה

קתרין הייגל. GettyImages
אולד הוליווד גלאם/GettyImages

אוברי פלזה בלואבה

אוברי פלזה. GettyImages
מוכיחה את עצמה לא פעם/GettyImages

קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר

קורטני קרדשיאן. GettyImages
גברים (ונשים) בשחור/GettyImages

עוד בוואלה!

זו מיס אמריקה הנכנסת וזה הג'וב ההיסטרי שלה ביומיום

לכתבה המלאה

ג'סיקה צ'סטיין בגוצ'י

ג'סיקה צ'סטיין. GettyImages
אין משהו שלא עובד על הבחורה הזו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully