וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מישהי שלא תרצה לאמץ את הלוק האחרון של קורל סימנוביץ'

את הלוק האחרון של קורל סימנוביץ' סביר להניח שתצליחו להעתיק (כמעט) אחד לאחד. מספר פריטי מפתח מנצחים, אווירה קז'ואלית, אבל על התיק? ייתכן ועדיין תצטרכו לפנטז

לעיתים בא לנו לעשות סיור קטן בחדר הארונות של קורל סימנוביץ'. מי שעוקבת אחר הדוגמנית באינסטגרם יודעת שאת רצף הלוקים שלה היא משתפת בפתיחות מלאה, אבל על הבית היא עדיין שומרת בקנאות, וזה אומר לנו רק דבר אחד - יש מה לראות שם!

יש צילומים של מקטעים, או חלקים, מהסלון, המטבח, ארון הבגדים, שולחן האוכל וכו' אבל בעיקר מדובר בטיזינג שלגמרי עושה את העבודה. אז אם בחדר הארונות עסקינן נצלול ללוק האחרון של הפאשניסטה שאת חלקו תצליחו לאמץ די בקלות ועל השאר חלקכן פשוט תאלצו להמשיך ולפנטז.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
ז'קט בומבר של זארה. קורל סימנוביץ'/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בתפאורה המעולה של רחובות ברצלונה הצטלמה סימנוביץ' במכנסי ג'ינס שמנתיים ומשוחררים, אותם שילבה עם ז'קט הבומבר החדש של זארה בצבע אפור, 229 שקלים, אשר מגיע גם באפור כהה ושמנת.

ההשלמות של הלוק הגיעו מבית בוטגה ונטה - נעלי ספורט אפורות בשילובי עור אפור ותיק אחד חלומי. תיק tote גדול במיוחד בקליעת שתי וערב המזוהה עם המותג בצבע חום שוקולדי מפתה, ובמחיר מפתה קצת פחות... 12,000 שקלים לכל היופי הזה.

עוד בוואלה!

הלו דצמבר: קורל סימנוביץ' מציגה את המעיל הכי קוזי של העונה

לכתבה המלאה
קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
תיק חלומי של בוטגה ונטה - 12,000 שקלים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully