וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו דצמבר: קורל סימנוביץ' מציגה את המעיל הכי קוזי של העונה

12.12.2023 / 9:30

סימנוביץ', משגרירות האופנה הישראליות החזקות מעבר לים מציגה לוק חורפי מעורר קנאה (לא בהכרח בפריטים, יותר במזג האוויר) ומראה לקהל העוקבות מה קורה כשמעיל הפאפר פוגש את הטרנץ'. הנה התוצאה

קורל סימנוביץ' לובשת אלו יוגה. Andres Leon/אינסטגרם coralsimanovich, צילום מסך
כשהפאפר פוגש את הטרנץ', זו התוצאה/צילום מסך, Andres Leon/אינסטגרם coralsimanovich

אם בתקופה האחרונה אנחנו מחפשות ללקט עוד איזו שגרירה ישראלית שתייצג אותנו בכבוד ותעשה את ההסברה הכי יעילה, בהתחשב בכל המבולבלים שם מעבר לים - אין ספק שקורל סימנוביץ' היא התשובה ואולי הייצוג הכי הולם בתחום האופנה.

הדוגמנית הצליחה למצב עצמה היטב מעבר לים, ובמקביל מעצבת קולקציות לשוק המקומי - רק השבוע יצאה עוד קולקציה משותפת עם טרמינל x, ואף משתפת פעולה עם מותגי על כדרך קבע (חמסה מאמי).

קורל סימנוביץ' לובשת אלו יוגה. Andres Leon/אינסטגרם coralsimanovich, צילום מסך
משגרירות האופנה המוצלחות ביותר מעבר לים/צילום מסך, Andres Leon/אינסטגרם coralsimanovich

אם לא בארצנו הקטנטונת, לפחות קורל תצליח ליהנות מימי החורף הקרים באמת של ספרד ואנחנו נאלץ להסתפק בתמונות שלה מתעטפת במעילים הכי 'קוזים' שיש. רק אתמול שיתפה ברצף תמונות חורפיות תחת הכיתוב "December look", עוד קצת משיתוף הפעולה של עם מותג האקטיב והלייף סטייל 'אלו יוגה', והו-הו איך שהצליח לה.

מעיל פאפר עם שסעים, אלו יוגה. aloyoga.com, אתר רשמי
מתות על שסעים, במיוחד כשהם מתוחכמים/אתר רשמי, aloyoga.com

עוד בוואלה!

דם במפשעות: נטלי דדון מצמררת בעצרת האנטישמיות בברלין

לכתבה המלאה

כאמור, ההיי-לייט של לוק דצמבר המדובר הוא מעיל הפאפר המשגע. מעיל שחור בגזרת מידי דרמטית וכבדה כלבבנו מבית אלו יוגה (1,800 שקלים), עשוי ניילון. מעיל פוך קלאסי שקיבל על עצמו את גזרת הטרנץ' המוכרת והפרקטית, בעל צווארון מרופד, כפתורים סטנדרטים בפרונט ולוגו קטן ולא מורגש על הזרוע העליונה. בין הצללית הנפוחה שנוצרה, נרשמו שני שסעי צד שמקלילים את האווירה.

קורל סימנוביץ' לובשת אלו יוגה. Andres Leon/אינסטגרם coralsimanovich, צילום מסך
לגמרי נסתפק גם בשבועיים חורפיים - על אמת/צילום מסך, Andres Leon/אינסטגרם coralsimanovich

מתחת לכל הטוב הזה, התווסף סט שני חלקים בצבע שחור גם מבית המותג. קפוצ'ון קרופ טופ עם רוכסן כסוף וחלק תחתון של מכנסיי טרנינג תואמים בגזרה ישרה וטרנדית (530 שקלים) מקולקציית היוניסקס של המותג.

טרנינג בגזרה ישרה, אלו יוגה. aloyoga.com, אתר רשמי
גזרת סטריט רותחת היישר ממגירת הטרנדים/אתר רשמי, aloyoga.com

בחלקת השוז, איך לא, נעלי החרישה הקבועות לעונה - זוג האג מוגבהות בצבע בז' והשלמת וינטג' לכל הוייב העכשווי שסימנוביץ' יצרה - בזכות תיק רצועות קצרות בחסות שאנל, שעליו מתנוסס בלבן על גבי שחור לוגו בית האופנה הצרפתי המוכר. סגירה אחרונה של תסרוקת חצי קוקו סטייל "כדרך אגב", לצד זוג עגילי זהב, כמה טבעות ונגיעת איפור עדינה, טבעית ורכה. מצוינת קורלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully