וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנותי או סתם מקריפ? שימו לב ללוק האחרון של זנדאיה

ארבעה ימים של הוט קוטור בפריז כשאחת התצוגות הנצפות והמעניינות ביותר היא של בית האופנה סקיאפרלי. על המסלול נראתה דוגמנית אוחזת תינוק רובוטי ובפרונט רואו ישבו ג'יי לו בז'קט עלי כותרת (אמיתיים), האנטר שייפר במחשוף אלוהי וזנדאיה בלוק מקריפ

המותג האיטלקי סקיאפרלי הוא שם קדוש לחובבי האופנה. הכל דרמטי, מפואר, מוגזם ובעיקר גדול מהחיים. פריטים מוטרפים תחת ידיו של המעצב הראשי דניאל רוזברי שנראה כי לא יעמדו במבחן המציאות אבל יש מספר יחידות סגולה שמצליחות להחזיק אותם בגאון.

אחת מהן, לרוב בכל אופן, היא הפאשן אייקון הבלתי מעורערת זנדאיה. השחקנית בת ה-27 שכבר שנים הולכת יד ביד עם הסטייליסט הצמוד לואו רואץ', חוץ מהתקרית המדוברת בתצוגה של לואי ויטון לפני שנה אז הכוכבת 'ניפנפה' אותו אל מול המצלמות והוא יצא בפוסט שנאה באינסטגרם.

זנדאיה. GettyImages
השיער חייזרי אבל האיפור וואו. זנדאיה בסקיאפרלי/GettyImages

מאז השניים חזרו לעבוד צמוד, אבל קשה לנו לתת את הקרדיט כמו בעבר. הלוק האחרון והפחות מחמיא של זנדאיה היה אתמול (שני) לתצוגת האופנה של סקיאפרלי בשבוע האופנה לקוטור בפריז. על המסלול כמו תמיד מראות בתפירה פנומנלית, הוט קוטור לפי הספר, בדי חרוזים מקושטים באבנים נופלות, כתפיים גבוהות במבנה ארכיטקטוני עם שלל פרנזים מתנופפים הנותנים נופח טקסני במקצת, שמלת קשקשים טווסית משגעת ואפילו דוגמנית אוחזת תינוק רובוטי עשוי כולו לוחיות חשמל.

גם זנדאיה הלכה על לוק מהקולקציה האחרונה העונה לשם 'שמלת קשרים'. טופ גולף שחור צמוד כשעל ידיו קשרים קשרים בשילוב חצאית מקסי מבד טאפט ממנה יוצא שובל ארוך המתחיל באותו סגנון קשר. הדבר היחיד שכן אהבנו היו גרבי הניילון הקצרות שבצבצו מבעד לשסע האחורי. נרשמה גם פאה חייזרית עם פוני קצר ושני חלקי שיער שהונחו מקדימה אותם דאגו הכוכבת ורואץ' למקם היטב לפני כל צילום. קשים הם חיי הזוהר.

זנדאיה. GettyImages
סתם מקריפ. לא מהלוקים המוצלחים של זנדאיה/GettyImages
זנדאיה. GettyImages
לואו רואץ' אתה מתחיל לתעתע בנו/GettyImages

הקולגה לסדרה אופוריה האנטר שייפר הגיעה במחוך לב מהפנט, מחשוף נדיב מאוד אבל עשוי כה נכון, מעל חצאית קשירה מבריקה בשילוב גרביונים ונעלי סטילטו ושרשרת פרח זהובה ועוצמתית שהתכתבה נהדר עם האסוף המהודק. מעולה.

האנטר שייפר. GettyImages
מחשוף מפנק וזה מטריף. האנטר שייפר/GettyImages

אחרונה חביבה ג'יי לו שאימצה את תכשיטי הפנים המסקרנים של בית האופנה - משקפי העיניים בזהב, כאלו שבלבלו אותה כל כך שאפילו לא הצליחה לזהות את אנה וינטור בשורה הראשונה. חולצת גולף עשויה סריג ריב עם גרביונים שחורים וחגורת מותן עם לוגו המותג, נעלי סירה מעולות על עקב לא גבוה אבל האירוע האמיתי הוא בעליונית. ז'קט לבן עשוי כולו עלי כותרת אמיתיים (!) שנשרו ככל שלופז הלכה. מהכניסה למבנה ועד שהתיישבה בכסאה - שובל של עלי כותרת מהפנטים.

עוד בוואלה!

משוחררת: ג'יי לו לוקחת את טרנד האוברסייז שלב קדימה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully