וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהית: דמי מור בת ה-61 נראית פשוט מדהים

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 11:14

קשה להירגע מהכוכבת בת ה-61 שנמצאת ברנסס האופנתי של חייה. היא חורכת שבועות אופנה, לא מפספסת גם באירועים אינטימיים וכשיש מסע יח"צ על הפרק - היא בכלל בשיא. בואו תעופו על דמי מור איתנו

אלוהי הגנטיקה, הבוטוקס, הממצקים, הסיליקון, ה-וואלה לא אכפת לנו. דמי מור נראית פשוט מעולה. נכון, לעיתים הביקור אצל הד"ר מתבצע צפוף מידי לשטיח האדום ואז המבט קפוא, אבל אם נסתכל על התמונה הכוללת - השחקנית בת ה-61 בשיא של חייה, לא פחות סקסית מדמותה האייקונית בסטרפטיז אז הייתה בת 28.

דמי מור. GettyImages
עם מה את חופפת תגידי? דמי מור בשיער גולש ורצף לוקים משגע/GettyImages

לרגל השתתפותה בסדרה החדשה - הסכסוך: קפוטה נגד הברבורות, הגיעה מור בלוק ברבורי מטריף לשטיח האדום. הסדרה מגוללת את סיפורן של נשות החברה הגבוהה עם קאסט נוצץ במיוחד לצידה של מור - נעמי ווטס, קליסטה פולקהארט, דיאן ליין ועוד. ג'וס על הוליווד הישנה עם סודות שערורייתיים של הכוכבות.

לערב הפרימיירה הגיעה מור בשמלת פאייטים שחור-לבן של בלמיין בגזרת סטרפלס, כאשר בחלק אחד של החזה עיטור של ברבור ובחלקו השני יוצאות הכנפיים מבעד לשמלה. נצמדה לקונספט.

דמי מור. GettyImages
זוהרת בבלמיין ותכשיטים של קרטייה לפרימיירה של הסכסוך: קפוטה נגד הברבורות/GettyImages

הלוקים שהגיעו מעט לפני כן למסיבות העיתונאים הם אלו שכבשו אותנו באמת כשאת הרצף התחילה חליפה משגעת של פנדי בצבע קפה מתחתיה גולף תכלת ונעלי עקב עם אף מחודד באפור משגע. תיק של פנדי באותה צבעוניות בדיוק חתם את הלוק ועגילים נופלים של assal.

מעט אחרי כן השתחלה מור לחליפת חציאת של קרולינה הררה בהדפס משבצות שחור לבן, מתחת גולף שחור ונעלי מרי ג'יין בקולור בלוק של malone souliers. שיערה הארוך והגולש לא הצריך עבודה מרובה וגם הצ'יוואווה הקטנה שלה התלוותה לכל מקום.

עוד בוואלה!

לחזייה שלום: דמי מור שומטת לסתות בשני לוקים מטריפים

לכתבה המלאה
דמי מור. GettyImages
מתוחכמת שיא בקרולינה הררה/GettyImages

את היום הפורה חתמה הכוכבת בחצאית מיני שקופה מתחתיה בצבץ מחטב וחולצה שקופה המרפררת לחולצה גברית בגרסה הסקסית שלה. גרביונים שחורים, סטילטו שחורות של מנולו בלאניק בגימור לקה ומיני בג יוקרתי - מה צריך יותר מזה תגידו?

דמי מור. GettyImages
לוק נערי, סקסי ושובב. דמי מור בשיא שלה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully