וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטיטה: דקוטה ג'ונסון במחשוף הכי מדויק שראינו

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 8:49

זה היה הוויקנד של ג'סטין טימברלייק עם קמאבק מוזיקלי מרגש, אבל מפה לשם - דקוטה ג'ונסון היא זו שכבשה אותנו בענק בסאטרדיי נייט לייב. פוני חלומי, לוקים מגה סקסיים בשחור וחצי חיוך שובה ופלרטטני

ג'סטין טימברלייק, הכוכב וה'מובז' חזר בסוף השבוע לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב - מוזיקה. זה התחיל בסינגל (selfish) פשוט וקליט, ברקע מתרוצצות שמועות על קרע ביחס עם ג'סיקה בייל, יממה לאחר מכן הכרזה על סיבוב הופעות ברחבי אמריקה, אירוח אצל החבר הטוב ג'ימי פאלון וסגירת שבת בתוכנית שכל כוכב חושק להופיע בה - סאטרדיי נייט לייב.

בעוד שטימברלייק היה האמן האורח (פעם עשירית שהוא משתתף בתוכנית, שתבינו את הפופולריות), דקוטה ג'ונסון הייתה המנחה הרשמית. להיראות טוב היא יודעת וגם להשתעשע מסתבר והחיוך החצי מבויש חצי פלרטטני הזה - אם זה לא מה שיפיל את הצופים בבית, מה כן?

הסטייליסטית הצמודה קייט יאנג, שמלווה את ג'ונסון כבר תקופה ניצלה את הבמה ורקחה עבורה מספר לוקים סופר סקסיים, כולם על טהרת השחור, מקושטים באקססוריז דומיננטיים ומדברים באותה שפת קאט-אאוטים ומחשופים - אבל במינון מדויק מאוד.

את הטיזר לתוכנית החלה ג'ונסון כשהיא לבושה בשמלת מיני קצרה שחורה של לאקוון סמית' (1,000 דולר) עם מחשוף אלכסוני באיזור החזה שמתחבר לוואן שולדר עשויה סאטן. הסייד בוב נגלה רק בפרופיל, ואת הלוק השלימו גרביונים שקופים וסטילטו סלינג בק שחורות בגימור לקה.

מונולוג הפתיחה המשיך באוברול מחרפן של טום פורד (5,790 דולר) עם צווארון גולף ומחשוף מאורך לאורך כל בית החזה. בחלק התחתון מכנסיים רחבים עם חגורה שחורה ואבזם זהוב עגול בקו המותן והרבה אקססוריז - עגילי חישוק של מוניקה ויידר וצמידים של verdura, מותג תכשיטים יוקרתי כשכל צמיד מוערך ביותר מ-37,000 דולרים.

לאורך כל התוכנית שיערה הגולש של ג'ונסון היה מעוצב למשעי, גוון ברונטי הכי נחשק שיכול להיות, פוני בובה מתקתק ממנו מבצבצות עיניה עמוסות המסקרה, וקו אורך עם נוכחות, פלוס דירוג שתוחם את פניה.

מעט לפני התוכנית, בהכנות ובאינספור החזרות נתפסה השחקנית ברחובות ניו יורק במעיל פרווה מפתה של totem ב-4,800 דולר, המגפיים הוויראליים של the row ב-1,490 דולר ותיק שתי וערב עצום של בוטגה ונטה (אותו החזיק המאבטח המסור) בצבע בורגנדי ב-7,900 דולר. בחורה חלום.

עוד בוואלה!

מופע שנות ה-70: דקוטה ג'ונסון בחליפה היסטרית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully