וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע שנות ה-70: דקוטה ג'ונסון בחליפה היסטרית

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 9:12

דקוטה ג'ונסון חזרה לשטיח האדום לרגל הקרנת סרט בהפקתה וכיכובה, הפעם בחליפה באווירת רטרו שמתחתיה בגד גוף לנז'רי שקוף וממותג. עיצוב השיער היה מופתי, כזה שעשה לנו חשק לפוני בובה ואנחנו ממש לא מתביישות להודות שאנחנו באובססיית ד. גו'נסון קלה

אם הזכרון אינו מטעה אותנו (והוא לא), הלוקים הכי טובים שנראו עד היום על דקוטה ג'ונסון היו מבית ג'וצי. מעבר ליופי הטבעי עם הניחוח הסקסי בו היא אוחזת, היא הפכה לאחת המתלבשות שכיף להתענג עליהן - ועל הדרך שגרירת מופת של המותג.

פסטיבל הסרטים SXSW 2022, התקיים השבוע באוסטין טקסס וג'ונסון הגיעה על מנת להשאיר שאריות של סטייל מתחכם על הרד קרפט, שכבר די התגעגע אליה, הפעם, לכבוד הקרנת הבכורה לסרט החדש "Cha Cha Real Smooth", אותו היא מפיקה וגם משחקת את 'דומינו', אם חד הורית לבת אוטיסטית.

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
כמה יפה. דקוטה ג'ונסון/GettyImages

הסטייליסטית הצמודה קייט יאנג הצליחה לסמן וי נוסף, כשבחרה עבורה חליפת פרינט מקולקציית אביב 2022 של גוצ'י. אם יש סממן זיהוי דומיננטי שכרגע המותג שולט בו, הוא סט חליפות קומפלט בהדפסי רטרו בהשראת שנות ה-70 וה-60. הצבעוניות המשגעת הזו נראתה על השחקנית שידעה לתמרן ולקחת את זה לטונים ניטרליים יותר.

עוד בוואלה!

ענוגה ומדויקת: דקוטה ג'ונסון שוב מרטיטה את ליבנו

לכתבה המלאה
דקוטה ג'ונסון. GettyImages
חליפה באווירת רטרו של גוצ'י על טהרת החומים והשמנת/GettyImages

מדובר בסט מחויט ברמות שונות של גווני הניוד, חום לבן, ורוד ושמנת, על הדפסים בדוגמאות אבסטרקטיות. המכנסיים המתרחבים כללו ריצ'רץ' קדמי מעניין והגיעו עד מעל עקבים שחורים ומחודדים. הבלייזר התואם בגזרת אוברסייז, הונח על בגד גוף בצבע בז', שקפקף עם רקמות הלוגו עליו (1,100 דולר).

זו לא הפעם הראשונה שדקוטה מפציצה בסוג של פריט לנז'רי, שעומד כמחוך בפני עצמו. הסטייל שדבק בה מחמיא לה במיוחד, הפעם כשהוא ממסגר את אזור החזה ומוסיף נגיעה יציבה לשאר הלוק, בעזרת "עמודי" המחוך באזור הבטן.

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
בגד גוף שקוף עם פרינט של גוצ'י ואיפור-שיער מופתי/GettyImages

להשלמת המראה התווספו תכשיטי וינטג' על בסיס מוזהב. שרשרת עם שני תליונים ועגילי טיפה תואמים עם טבעת מסקרנת - פיס בסגנון ארט דקו בולט, עיצוב גיאומטרי של מתומן שחור עם יהלום פיצי ועגול במרכז. על הברונטיות והפוני שהפך לסימן המסחרי שלה אין באמת מה להוסיף, מה ששלה שלה. הקוקו המרושל נפל באלגנטיות טבעית על איפור עיניים מעושן עם נגיעות בהירות ושפתון ורדרד כהה. אובססיית ד.ג'ונסון כבר אמרנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully