וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי טכניקות מגניבות להנחת סומק ששווה לכן לנסות

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 9:52

שני טריקים מעולים להנחת הסומק שלכן בצורה מושלמת - האחד בשילוב עם קונסילר והשני מצריך רק הנחה מדויקת עם קצות האצבעות. בואו נצא לדרך

מוצק או נוזלי, יש שיעדיפו בכלל טינט, מה שבטוח - סומק הוא מוצר בסיס. מסקרה, צלליות, שימרים ועוד יכולים להמתין לרגע, הבסיס צריך להיות מושלם והוא מתחיל בלחות עם פיגמנט (וקרם הגנה כמובן), קונסילר במקומות הקשים (רק אם אתן ממש חייבות), גלוס או ליפסטיק טבעי וכמובן קצת צבע להרמת המורל בתפוחי הלחיים הלא הוא - הסומק. שתי טכניקות חדשות בהן נתקלנו ברשת נותנות מענה חביב ל-1. איך להניח את הסומק בצורה נכונה, ו-2. איך להעניק לו מראה פרשי יותר.

הנחת שתי אצבעות בשקע האף:

בראש ובראשונה הכינו את הסומק ואת המברשת. התחילו בלהניח שתי אצבעות בשקע האף, מה שיסמן לכן מאיפה להתחיל את הנחת הסומק. אחרי שסיימתן עם תפוחי הלחיים קחו שתי אצבעות שוב ומקמו אותן בשקע העין עד לאוזן ובדיוק מעל המשיכו את הנחת הסומק מה שייתן בסופו של עניין צורת L לסומק.

ולמה בעצם? אחד הטיפים החשובים של כל מאפר הוא שהסומק לא מסתיים רק בלחיים. אותה צבעוניות צריכה להתכתב עם כל הפנים ולכן כדאי לתת נגיעות עם אותו הפיגמנט בעוד מקומות. אפשרי גם בעפעפיים.

ליפסטיק וקונסילר:

אם יש ליפסטיק שאתן ממש אוהבות אבל מעוניינות לתת לו מראה יותר גלוסי - מרחו פס אחד בגובה עצמות הלחיים ומעליו באיקס את הקונסילר. עם מברשת סומק דחוסה החדירו את החומר בטפיחות קלות ולאחר מכן בתנועות מעגליות מרחו אותו היטב בכדי לקבל את המראה הסמוק בלחיים. התוצאה - כמו סומק נוזלי אבל טוב יותר.

עוד בוואלה!

החייל חזר להתרענן? תנו לו כמה טיפים לטיפוח וצחצוח מחרפן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully