וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענייני פנים: כל מה שאתן צריכות לדעת על טיפוח ואיפור לשנה הקרובה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 8:55

חומרים פעילים, אודמים טבעוניים, פורמולות נקיות, צלליות נוזליות והפיגמנט הכי נכון ללחיים - אספנו לכן את מיטב הטרנדים בטיפוח ואיפור לשנת 2024. הנה כל מה שאתן חייבות לדעת

יש לנו תחושה שבאמת מעטות הנשים שלא מבינות שהפנים שלנו צריכות תחזוק יומיומי. עם כל הכבוד לגנטיקה וטיפולי הבוטוקס, ראי הנפש מצריך טיפוח פרסונלי ומדויק וגם כיסוי בסיסי שמותאם אישית ובאמת מחמיא - מגוון ה-BB (הגנה + מייק-אפ) ועד הליפסטיק. קיבלנו דגשים מהמותגים הפופולריים ולפניכן המגמות החשובות שיש להתייחס אליהן בשנת 2024. אבל, ויש אבל. טרנדים כאן כדי לקבל התייחסות ראויה, אבל לא בהכרח כדי לאמץ. כל אחת צריכה לפצח את הנוסחה המתאימה לה בשגרת הטיפוח ולרוץ עם זה. היידה, אחרי שסייגנו, אפשר להתחיל:

חוה זינגבוים, העומדת בראש ענקית הטיפוח הפופולרית, טוענת שהכל זה עניין של פרסונליזציה - "העור שלנו מושפע לא רק מגנטיקה אלא מאיך הגנים שלנו באים לידי ביטוי (אפוגנטיקה), סגנון חיים, דיאטה, תרופות, סטרס ועוד. ההתייחסות לחומרים פעילים היא חשובה אבל אם בעבר חומרים פעילים היו בעיקר חומצות רטינול וויטמין C, היום המגמה השולטת אותה נראה מתרחבת בשנת 2024 הינה חומרים פעילים ממקור צמחי".

לדבריה תחום הסקין טק גם כן תופס תאוצה - טכנולוגיה מתקדמת דוגמת מזעור מולקולרי של חומרי גלם כמו חומצה היאלורונית וקולגן, משמע כל מה שאנחנו רוצות אותו ניתן לקבל נטו דרך התכשירים אותם אנחנו מורחות. "אנחנו ללא ספק מובילים את הקטגוריה", מוסיפה זינגבוים "וכבר מתכננים ב-2024 לצאת עם עוד טכנולוגיות לעולם ה-Skin Tech. מגמה חשובה לא פחות לדבריה היא טיפולי ותכשירי אנטי סטרס בקשר ישיר למצב בו אנו נמצאים היום - "רבים שמים דגש על הרגעה של העור והקשר בין הטיפול בגוף, בנפש והתרגעות כללית".

חוה זינגבוים. שי פרנקו,
"רבים שמים דגש על הרגעה של העור והקשר בין הטיפול בגוף לנפש". חוה זינגבוים/שי פרנקו

גם ב-IL MAKIAGE מתייחסים לפוסט טראומה בה אנו נמצאים ועל הקשר הישיר בין הגוף לנפש. שרון דורין מנהלת השיווק אומרת כי "שגרת טיפוח נכונה עם מוצרים יעילים להתחדשות תאי העור יעניקו לעור מראה בריא וירימו את מצב הרוח כדוגמת קרם ה'פאוור ליפט'. עור שנראה ומרגיש טוב, יחסוך מאיתנו את הצורך בשכבות של תיקון והסתרה". בעניין הצבע שישלוט ב-2024 מעדכנת דורין כי הוא גוון אפרסקי כתמתם על הלחיים שיחליף את הוורדרד הסמוק של שנה שעברה. רשמנו לפנינו ואף אהבנו.

על רכיבים טבעיים ושאר דברים מהצומח שמים דגש במותג האיפור והטיפוח הישראלי GA-DE. ורדה שחף, המדריכה הראשית של המותג מספרת על פורמולות נקיות במוצרים, הן בטיפוח והן באיפור. סדרת הטיפוח החדשה LUMINITY מכילה למשל 91% רכיבים טבעיים ביניהם ויטמין סי, אוכמניות וניאצינאמיד.

ומה בעניין איפור? המותג האמריקני המצליח NARS שנכנס בשנתיים האחרונות לישראל מדבר על מוצרים היברידיים והתייעלות. מוצרים שהם בעצם חיבור בין עולמות הטיפוח לאיפור. "לא מספיק לדבר על כיסוי וגימור של מוצרים, חשוב וצריך לדבר על מה הם מכילים ובמה הם טובים לעור שלנו", מחדדת הילה קורן יהושוע מנהלת ההדרכה של מותג האיפור. הוויב הכללי הוא עדיין 'סופט גלאם' וכפי שקורן יהושוע אומרת "הוא כאן כדי להישאר". "כדי ליצור את המראה הזה יש נטייה להשתמש במוצרים קרמיים/נוזליים מאשר באבקות". גם כאן כמו בחברות האחרות משלבים חומצה היאלורונית במרקם ג'ל "כדי שהעור יראה קורן", וויטמין E "להגנה מפני נזקי הסביבה".

שני מותגים נגישים יותר הנמכרים בפארמים השונים catrice ו-essence מתייחסים לקטגוריית הליפסטיקים בשילוב שמנים והרבה לחות. בקטריס משיקים סדרת גלוסים חדשה (בחמישה גוונים) עם גימור מבריק ותכונות ההזנה האינטנסיביות של שפתון שזהו בעצם השילוב הימיומי הנחוץ. באסנס הלכו על שפתונים מטאליים - לחות עם נגיעה מרומזת של צבע וגימור עמיד לאורך זמן. כל אחת כמובן צריכה למצוא את הגוון המתאים לה אבל מגמת ה'היי בנטורל' נשמרת.

ניכר כי ברוב החברות בסיס המייק-אפ נשאר טבעי ונקי, בלי חידושים יוצאי דופן אבל יש התייחסות מיוחדת באמת לקטגוריית הליפסטיקים, ולא יהיה מופרך אם נקשר זאת לחסך של שנים בעקבות מסכות הקורונה. גם ברשת ביונד סקין מותג האיפור הצרפתי והיוקרתי La bouche rouge paris מציג אודמים 100% טבעוניים. האודמים ניתנים למחזור ולמילוי ללא מיקרו פלסטיק, מכילים סרום ולחות ההופכים את המרקם קל למריחה ומציעים גם טאצ' אלגנטי לכיסויי עור לליפסטיקים ידי אמן עור בעבודת יד.

עוד בוואלה!

שתי טכניקות מגניבות להנחת סומק ששווה לכן לנסות

לכתבה המלאה

צלליות הן לא ה'דיפולט' באיפור אבל יש מכורות לפלטות וגם לקטגוריה הזו יש התייחסות. במותה האיפור האיטלקי PUPA מנסים להנגיש את הקטגוריה עם צלליות נוזליות שהופכות את האירוע קל יותר למשתמשת החובבנית שלא תמיד מגיעה עם כישורי איפור מיוחדים. "זהו מוצר שמתאים לשימוש 'במכה אחת' לסיים עם זה". מהיר ואפקטיבי, אומר רונן שטיינר מנהל ההדרכה של המותג בישראל. "יהיו 12 גוונים במרקמים שונים המאפשרים גם לערבב ביניהם. פורמולות עשירות בלחות שגם נותנות לצלליות את היכולת להתחבר למוצרי איפור אחרים בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully