וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבור שגרה: בשמים חדשים ומעולים לגבר

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 12:39

אחד שיריח כמו חופשה נוצצת, השני יוניסקסי מנצח שאסור להחליף, עוד אופציה בשילוב ברגמוט ומנדרינה ואחרון עם תערובת מתובלת ומוחצנת שתסובב ראשים. הגיע הזמן לצאת מהבשמים המשעממים שהתרגלתם אליהם ולפתוח את הראש. ואת האף

1. Roja Dove של Elysium Pour Homme

תנשמו עמוק: הבושם Elysium Pour Homme של Roja Dove הבוטיקיים מבריטניה, מציע גרסה עוצמתית לניחוח, שלוקחת אשכולית, ליים וקורנית, מערבבת עם שושנת העמק, יסמין דה גראס, עצים יבשים ודומדמניות שחורות. התוצאה מריחה כמו חופשה זוהרת בימים בהירים, כמו אלה שכולנו חולמים עליהם לאחר ההזלפה. כ-1,200 שקלים ל-100 מ"ל ברשת beyondskin, באתר ובפרפומריות נבחרות.

אליסיום, בושם לגבר. יח"צ,
גרסה עוצמתית לניחוח/יח"צ

2. Inverness של ממו פריז

הזלפה של הבושם Inverness של ממו פריז, עשויה לקחת אתכם לביקור בחו"ל, מבלי לעבור בטרמינל. הניחוח היוניסקסי של הבוטיק, נוצר בהשראת העיירה הסקוטית שעל שמה נקרא - כך שהוא די חמים וקרמי, כולל נגיעות של ארז ועץ האמריס, שמזכירות את חיק הטבע בעיצומו של החורף הישראלי. 100 מ"ל יעלו כ-1,100 שקלים ברשת ביונד סקין בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, ראשון לציון.

ממו אינברנס, בושם לגבר. יח"צ,
קפיצה קטנה לחו"ל/יח"צ

3. So Bold של פפה ג'ינס לונדון

הבושם החדש So Bold של המותג הבריטי פפה ג'ינס לונדון, ירים את מצב הרוח בניחוח שהוא שילוב של ברגמוט ומנדרינה, מרווה ומעט לבנדר ועור לבן סקסי, מחמם ונקי כמו בגד אחרי כביסה. 50 מ"ל יעלו 99 שקלים, בסופר-פארם, אתר לילית קוסמטיקה ובחנויות הפרטיות.

עוד בוואלה!

החייל חזר להתרענן? תנו לו כמה טיפים לטיפוח וצחצוח מחרפן

לכתבה המלאה
סו בולד, בושם לגבר. יח"צ,
מחמם ונקי כמו בגד אחרי כביסה/יח"צ

4. Luxor של טיטניום

הבושם Luxor של טיטניום, המותג חביב הקהל המקומי כבר עשרות שנים, מבטיח לסובב ראשים אחרי מי שמתקשט בו. אולי זה השילוב של קינמון, אשכולית, והל, עם לוונדר, פצ'ולי ווטיבר מהאיים הקאריביים, שהופכים לתערובת גברית, מתובלת ומוחצנת. 149.90 שקלים ל -100 מ"ל, ברשתות הפארם המובחרות.

טיטניום, בושם לגבר. יח"צ,
חביב הקהל המקומי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully