וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורבות ונהנות: 10 אופציות מטריפות לאקססורי החשוב של העונה

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 10:59

לשים את הגרביים או הגרבונים הצבעוניים שלכן בפרונט הוא אחד הדברים הכי מדליקים ומתקדמים אופנתית שאתן יכולות לעשות העונה. לפניכן הצעות הגשה משגעות, פלוס טיפים איך לצלוח את זה מבלי להפוך לקורבנות אופנה

מי שעוקבת אחרי התצוגות המפעימות של בתי האופנה המובילים, אשר הציגו בחודש החולף את הקולקציות לאביב 2024 (כשהשיא עוד לפנינו, עם עונת סתיו/חורף 2024-2025 שתתחיל בסוף השבוע בניו יורק, תמשיך עם לונדון, מילאנו, ותסתיים בפריז), לבטח לא פספסה את האקססורי הכי חם לעונה הקרה: גרביונים וגרביים. אלה מגיעים בשלל ווריאציות או עיצובים, המתבטאים בצבעים מפתיעים, רמות דנייר (צפיפות הבד) גבוהות, עיטורים ומשחקי שקיפויות.

כמובן שישנו קשר ישיר בין מגמות האופנה הבולטות בקטגוריית הצבעים - שמלוות אותנו בעונות האחרונות וכבר זלגו אל מורד הרגליים - לבין מה שנבחר לגרוב. אנחנו מדברות כמובן על הבורגונדי הדומיננטי, שמי מאיתנו לא אהבה, ניסתה והעלתה לרשתות, ועל האפור הכל יכול שמציף החורף את הפיד בחמישים גוונים של אפרפרות ובאמת שמשתלב עם הכל. אבל האם אתן מוכנות לשלב הבא? ובכן, קבלו את הגרביון האדום הנועז, ומנגד את הלבן "בלרינה" הבתולי. ולפני שתתהו, כך הכי נכון לצלוח את השניים.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר באדום עז של ז'אקמוס/צילום מסך, אינסטגרם

כשאתן הולכות על גרביון ממשפחת הצבעים החמים, משמע בורדו בואכה אדום, אופציה אחת היא לאזן (להרגיע) עם מערכת לבוש בצבעים ניטרליים, בעדיפות לאפורים וגווני הניוד. אפשר גם עם שחור, אבל זו תהא בחירה "בטוחה" מדי. מה שכן, אין זו הפעם הראשונה שאנחנו רואות את טרנד הגרבונים האדומים גרסת האטומים. מעריצות "אחת שיודעת" אולי זוכרות שהדמות הראשית, בלייר וולדורף, שילבה אותם לאורך הופעותיה הפרפיות בסדרת הנעורים הפופולרית. עם זאת הפעם, המגמה היא יותר מתוחכמת. מה שמביא אותנו אל המתקדמות והנועזות שבינינו שיודעות כי טוטאל לוק מונוכרומטי זה טרה שיק. כן, גם כשזה צבע עז. רק תראו את קיילי ג'נר שכיבדה את 400 מיליון עוקביה בלוק אדום מטריף מכף רגל ועד ראש. לכל מי שזה קצת או הרבה יותר מדי בשבילה, מקום מצוין להתחיל להתנסות בו עם גוונים אדמדמים זה בגרביים. שלבו עם חצאית חושפת רגליים, מכנסונים מחויטים או סקורט שהוא/היא שילוב של השניים.

וכל עוד בגרביים עסקינן, בכל הנוגע לסטיילינג בשנת 2024 מסתמן כי הן משמעותיות יותר משאתן עשויות לחשוב. גבוהות או נמוכות, ריב או צמריריות, חלקות או עם הפרינט האופנתי התורן - הכל הולך, כל עוד זה בצבעים כנזכר לעיל: מאפורים, דרך גווני הבז' ועד בורדו, חציל ואדום. כמובן חשוב שיראו את הגרביים היפות שלכן, ואם תצוותו אותן לנעלי סלינג בק, לואפרס, מרי ג'יין או בלרינה, הרי זה משובח.

בחזרה אל הטייטס. עם גרביון לבן צחור, השמיים הם הגבול. ללוק יותר יומיומי וישים, צוותו גרביון לבנבן להופעה המתכתבת עם אסתטיקת הרטרו או המוד, כדוגמת חליפת בלייזר קרופי וחצאית מיני. אנחנו גם לגמרי רואות את זה משתלב עם אאוטפיט של דנים על דנים. והכי חשוב העונה, זה לא משנה באיזה צבע של גרבונים אתן בוחרות, העיקר שיהיה אטום. משמע 60 דנייר ומעלה, בדגש על גימור מט.

אך אל דאגה ליידיז, גם הגרביון השחור השקפקף והאהוב עדיין איתנו. כאשר הטוויסט העכשווי מתבטא בדקורציה ובאיזונים בין אטום לשקוף: ממוטיבים גיאומטריים ועד דוגמה פרחונית שהופכת את כל הסיפור למגה סקסי. מעבר לעובדה כי המדובר בבסטי של השמלה או החצאית הקצרה שלנו בחודשי החורף, הסגנון הזה ישתלב פלאים גם עם מיקרו-טרנד לוהט שנצפה על שערים, מסלולים ומחוצה להם - גרביונים כתחליף למכנסיים (היי מיו מיו). בהצלחה.

קוס. יח"צ,
עם בלרינה, מרי ג'יין, ומה שביניהן. COS – 65 שקלים/יח"צ
זוהרה, גרביים. ג'ני בארסט,
אדום אדום ומלבלב. זוהרה – 100 שקלים/ג'ני בארסט
ג'ק קובה, גרביים. יח"צ,
א-לה בלרינה: הטרנד החם שכובש את המסלולים. ג'ק קובה – 89.40 שקלים/יח"צ
אנד אדר סטוריז. יח"צ,
הזיווג המושלם לנעלי לואפרס. אנד אדר סטוריז - 95 שקלים/יח"צ
תמנון. יח"צ,
בין בורדו לחציל. תמנון – 15 שקלים/יח"צ
זארה, גרביים. יח"צ,
סופר שימושיות ויתאימו עם הכל. זארה – 55.90 שקלים/יח"צ
זוהרה, גרביים. ג'ני בארסט,
אפור זה הלבן החדש. זוהרה – 70 שקלים/ג'ני בארסט
ג'ק קובה, גרביים. יח"צ,
סקוטיש וויב. ג'ק קובה – 52.8 שקלים/יח"צ
זוהרה, גרביים. ג'ני בארסט,
פרינט פפיטה, מקטן ועד גדול. זוהרה – 80 שקלים/ג'ני בארסט

עוד בוואלה!

יפה בג'ינס: כל האופציות לפריט הדנים שיסגור לך פינה בארון

לכתבה המלאה
זוהרה, גרביים. ג'ני בארסט,
ממשפחת האדומים עם נגיעה של נצנוץ. זוהרה – 35 שקלים/ג'ני בארסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully